Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzanie nieruchomościami w zakresie gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Reszel w roku 2025.

Przedmiotem zamówienia jest:

Gmina Reszel
siedziba: 11 - 440 Reszel, ul. Rynek 24, tel. 0.89 755 - 39 - 00, fax 0.89 755 – 07-58

e-mail: urzadgminy@gminareszel.pl

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:
„Zarządzanie nieruchomościami w zakresie gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Reszel w roku 2025

Postępowanie prowadzone zgodnie z  Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych   (Dz. U. z 2024r., poz 1320 ze zm.)  (Zarządzenie nr 18/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 roku)

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Zarządzanie nieruchomościami w zakresie gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Reszel
  2. Zakres zadania obejmuje:
  1. Zarządca administruje i zarządza budynkami, lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Reszel, tworzącymi mieszkaniowy zasób gminy Reszel oraz lokalami użytkowymi, garażami i innymi pomieszczeniami stanowiącymi własność gminy Reszel, oraz terenami komunalnymi związanymi z budynkami.
  2. Wykaz budynków i lokali, o których mowa w ust 1 określa załącznik nr 3,4,5.
  3. Zarządca zobowiązany jest wykonywać w imieniu Gminy Reszel zadania stanowiące obowiązek właściciela nieruchomości wynikający z:

a)  ustawy Prawo budowlane,

b)  rozporządzenia MSWiA w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych, w sprawie książki obiektu budowlanego,

c) rozporządzenia ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,

d) ustawy o drogach publicznych,

e) kodeksu postępowania administracyjnego,

f)  kodeksu cywilnego,

g) kodeksu postępowania cywilnego,

h) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego,

    1. ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, oraz ustawy o własności lokali,
  1. uchwały Rady Miejskiej w Reszlu w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, uchwały Rady Miejskiej w Reszlu w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Reszel
  2. oraz innych aktów prawnych, niezbędnych do rzetelnego i racjonalnego wykonania zadań wymienionych w ust.3
  1. Czynności wynikające z umowy Zarządca wykonuje samodzielnie.
  2. Zarządca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia w zakresie OC dotyczących czynności wykonywanych w związku z zawartą umową i określonymi w niej, przyjętymi przez Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.   w Reszlu  obowiązkami.
  3. Za działania i zaniedbania osób przy pomocy, których Zarządca wykonuje zobowiązania zaciągnięte w myśl postanowień niniejszej umowy, Zarządca odpowiada jak za działania i zaniechania własne.
  4. Zarządca oświadcza, iż wszelkie osoby, przy pomocy których będzie wykonywał zobowiązania zaciągnięte w myśl postanowień niniejszej umowy będą posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania danych czynności.
  5. Zarządca oświadcza, iż nie jest w stanie upadłości.
  6. Zarządca oświadcza, że dane najemców oraz dzierżawców przetwarzane będą wyłącznie w związku z czynnościami podejmowanymi przez Zarządcę i zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych  (tj. Dz.U. z 2019 roku, poz. 1781).

Ciąg dalszy w załączniku: SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia"

Załączniki

Treść ogłoszenia

SIWZ

Wybór oferty