Zarządzanie nieruchomościami w zakresie gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Reszel w roku 2025.
Przedmiotem zamówienia jest:
Gmina Reszel
siedziba: 11 - 440 Reszel, ul. Rynek 24, tel. 0.89 755 - 39 - 00, fax 0.89 755 – 07-58
e-mail: urzadgminy@gminareszel.pl
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:
„Zarządzanie nieruchomościami w zakresie gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Reszel w roku 2025”
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz 1320 ze zm.) (Zarządzenie nr 18/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 roku)
- Opis przedmiotu zamówienia:
- „Zarządzanie nieruchomościami w zakresie gospodarowania zasobem mieszkaniowym Gminy Reszel”
- Zakres zadania obejmuje:
- Zarządca administruje i zarządza budynkami, lokalami mieszkalnymi stanowiącymi własność Gminy Reszel, tworzącymi mieszkaniowy zasób gminy Reszel oraz lokalami użytkowymi, garażami i innymi pomieszczeniami stanowiącymi własność gminy Reszel, oraz terenami komunalnymi związanymi z budynkami.
- Wykaz budynków i lokali, o których mowa w ust 1 określa załącznik nr 3,4,5.
- Zarządca zobowiązany jest wykonywać w imieniu Gminy Reszel zadania stanowiące obowiązek właściciela nieruchomości wynikający z:
a) ustawy Prawo budowlane,
b) rozporządzenia MSWiA w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych, w sprawie książki obiektu budowlanego,
c) rozporządzenia ministra infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
d) ustawy o drogach publicznych,
e) kodeksu postępowania administracyjnego,
f) kodeksu cywilnego,
g) kodeksu postępowania cywilnego,
h) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminnym i o zmianie Kodeksu cywilnego,
-
- ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, oraz ustawy o własności lokali,
- uchwały Rady Miejskiej w Reszlu w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy, uchwały Rady Miejskiej w Reszlu w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Reszel
- oraz innych aktów prawnych, niezbędnych do rzetelnego i racjonalnego wykonania zadań wymienionych w ust.3
- Czynności wynikające z umowy Zarządca wykonuje samodzielnie.
- Zarządca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia w zakresie OC dotyczących czynności wykonywanych w związku z zawartą umową i określonymi w niej, przyjętymi przez Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Reszlu obowiązkami.
- Za działania i zaniedbania osób przy pomocy, których Zarządca wykonuje zobowiązania zaciągnięte w myśl postanowień niniejszej umowy, Zarządca odpowiada jak za działania i zaniechania własne.
- Zarządca oświadcza, iż wszelkie osoby, przy pomocy których będzie wykonywał zobowiązania zaciągnięte w myśl postanowień niniejszej umowy będą posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania danych czynności.
- Zarządca oświadcza, iż nie jest w stanie upadłości.
- Zarządca oświadcza, że dane najemców oraz dzierżawców przetwarzane będą wyłącznie w związku z czynnościami podejmowanymi przez Zarządcę i zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 roku, poz. 1781).
Ciąg dalszy w załączniku: SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia"
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Wykaz lokali
- Formularz ofertowy z oświadczeniami
- Umowa zarządzanie
- ZAWIADOMIENIE O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT
- AKTUALNY Formularz ofertowy z oświadczeniami
- ZAWIADOMIENIE
- AKTUALNY - Opis przedmotu zamówienia -zarządzanie
- AKTUALNY - Załączniki do umowy. Wykaz lokali
- Zawiadomienie o zapytaniach i odpowiedzi Zamawiającego
- informacja o otwarciu ofert