Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 118/2017 Burmistrza Reszla z dnia 30 listopada 2017 w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy w Reszlu

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 118/2017
Burmistrza Reszla 
z dnia 30 listopada 2017
 
w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy w Reszlu
 
 
Na podstawie art. 39 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1786 z późn. zm) 
 
zarządzam, co następuje:
 
§ 1. Ustala się Regulamin wynagradzania pracowników Urzędu Gminy w Reszlu, w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
 
§ 2. Nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu powierza się Sekretarzowi Gminy.
 
§ 3.Regulamin ustalony niniejszym zarządzeniem obowiązuje od dnia 01 stycznia 2018 roku. 
 
§ 4. Z dniem 01 stycznia 2018 roku tracą  moc :
1) Zarządzenie Nr 62/2009 Burmistrza Reszla z dnia 30 czerwca 2009  roku w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania  pracowników w Urzędzie Gminy w Reszlu
2) Zarządzenie  88/ 2012 Burmistrza Reszla z dnia 01 października 2012 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 62/2009 w sprawie  ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy w Reszlu
3) Zarządzenie 54/2013 Burmistrza Reszla z dnia 11 lipca 2013 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 62/2009 w sprawie  ustalenia Regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy w Reszlu
 
§ 5.1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
2.W dniu wejścia w życie niniejszego zarządzenia Regulamin wynagradzania podaje się do wiadomości pracowników Urzędu Gminy Reszel.

Załączniki

Treść aktu

Załączniki