Wersja obowiązująca z dnia

Zagospodarowanie terenu przy ul. Okręg w Reszlu

Przedmiotem zamówienia jest:

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zagospodarowanie terenu przy ul. Okręg w Reszlu

 

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych

 

  1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Reszel,

ul. Rynek 24,

11-440 Reszel;

NIP: 7422243326

Tel. 89 755 39 00

 

  1. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

Gmina Reszel,

ul. Rynek 24,

11-440 Reszel;

NIP: 7422243326

Tel. 89 755 39 10

email: przetargi@gminareszel.pl

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
  1. Przedmiotem inwestycji jest utwardzenie terenu w zakresie drogi wewnętrznej oraz ciągu pieszego przy
    ul. Okręg w Reszlu.
  2. Przedsięwzięcie jest zlokalizowane na działkach o numerach: 146/7, 147, 148/2 w obrębie 2 miasto Reszel.
  3. Budowa polega na wykonaniu koryta, ułożeniu konstrukcji, wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej w obrzeżach o powierzchni ok. 21 m² oraz nawierzchni drogi według jednego z wariantów wskazanych w projekcie budowlanym załączonym do niniejszego zaproszenia – należy wykonać nawierzchnię drogi z płyt ażurowych o powierzchni ok. 169 m².

UWAGA – zmianie uległ zakres inwestycji oraz ograniczona została powierzchnia chodnika oraz powierzchnia drogi z płyt ażurowych (w załączeniu zmieniony przedmiar oraz rysunek)

  1. W ramach realizacji niniejszego zamierzenia budowlanego planuje się wykonanie następujących robót budowlanych polegających na:
    1. wykonaniu robót przygotowawczych,
    2. wykonaniu robót ziemnych (korytowanie),
    3. wykonaniu warstw konstrukcji chodnika,
    4. wykonaniu konstrukcji drogi z płyt ażurowych.
  2. UWAGI:
    1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez wykonawcę wizji w terenie.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 19.12.2023 r.

 

  1. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 21 dni.

 

  1. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
  1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  4. Zawartość złożonej oferty przez wykonawców: 
    1. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
    2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w zaproszeniu do zamówienia.

 

  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Ofertę należy składać w postaci elektronicznej na adres: przetargi@gminareszel.pl, w terminie do dnia 19.10.2023 r., godz. 10.00
  2. Oferta powinna być opatrzona kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

 

  1. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
  1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
  2. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt uzgodnień oraz materiałów wyjściowych koniecznych do realizacji zamówienia (m.in. uzyskanie uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp.)
  3. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.

 

  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
  1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
  2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  3. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

 

  1. DODATKOWE INFORMACJE

Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracownika Działu Techniczno-Budowanego: Kamil Rozberg, tel. 89 755 39 10.

 

  1. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO”, informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Reszla z siedzibą: 11-440 Reszel,
    ul. Rynek nr 24, tel. 89 755 39 00, strona internetowa:
    www.gminareszel.pl, adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminareszel.pl;
  2. Burmistrz Reszla, wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych – w sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacji Pana/i praw z tego wynikających, może Pan/i kontaktować się
    z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD) za pomocą: poczty elektronicznej na adres:
    iod@gminareszel.pl; telefonicznie pod nr telefonu: 782 348 222; lub pisemnie na adres siedziby administratora we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO
    w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.);
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
    o udzielenia zamówienia.
  6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. Nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODOO;
    • na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana  danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
  1. Formularz ofertowy
  2. Projekt budowlany

Załączniki

Treść ogłoszenia

SIWZ

Wynik zamówienia

  • Wybór wykonawcy
    format: word, rozmiar: 16.27 KB, data dodania: