Zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego (część I), zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (część II)
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 17.07.2020 r.
na zadanie pn.:
zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego (część I), zakup
z dostawą sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna Szkoła+
w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (część II)
realizowanego przez Gminę Reszel w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata
2014-2020 Oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” Działanie 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu
o wysokich przepustowościach”
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843
z późn. zm.). Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu Cywilnego (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, z późn. zm.).
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Reszel,
ul. Rynek nr 24,
11 – 440 Reszel
NIP: 742-224-33-26
tel. 89 755 39 00 fax. 89 755 07 58
- ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Reszel – Dział Techniczno – Budowlany
ul. Rynek nr 24,
11 – 440 Reszel
NIP: 742-224-33-26
tel. 89 755 39 10
email: krozberg@ugreszel.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Przedmiotem umowy jest zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna Szkoła – wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego (część I), zakup z dostawą sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn. zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (część II), wraz z ich ustawieniem we wskazanych przez zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 – specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą może udzielić jednemu Wykonawcy. Na każdą z części zostanie podpisana odrębna umowa.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – w dniu podpisania umowy
Zakończenie – 10 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego na co najmniej 2 dni przed dniem dostawy.
- TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 21 dni.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego oraz specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego, stanowiącej załącznik nr 1.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego.
5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 2.
6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty). Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Proponuje się, aby wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami były kolejno parafowane oraz ponumerowane i załączone w sposób trwały.
8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
9. Podwykonawcy: Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy. Zamawiający nie określa, które części zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.
- ZAWARTOŚĆ ZŁOŻONEJ OFERY PRZEZ WYKONAWCÓW:
1. Wypełniony formularz oferty Wykonawcy – Załącznik nr 2
2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w specyfikacji zamówienia.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Reszel, ul. Rynek nr 24,
11 – 440 Reszel lub drogą elektroniczną na adres: krozberg@ugreszel.pl do dnia 29.07.2020 r. do godz. 10ºº.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.07.2020 r. o godz. 10³º. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni poprzez informację podaną na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Reszel:
https://bipreszel.warmia.mazury.pl/zamowienie.html
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać of oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określi cenę oferty brutto, oddzielnie dla każdej części zamówienia, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia danej części, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
2. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane
z realizacją zamówienia, zgodnie z dokumentami określonymi w opisie zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty itd.
- OPIS KRYTERÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
Kryterium oceny:
Cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona
w polskich złotych:
- waga kryterium – 100 %
- UDZIELENIE ZAMÓWIENIA/PODPISANIE UMOWY
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji zapytania ofertowego i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia zapytania ofertowego.
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- DODATKOWE INFORACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze Strony Zamawiającego, upoważnia się informatyka Urzędu Panią Anetę Zakrzewską, tel. 89 755 39 04 oraz Pana Kamila Rozberg, tel. 89 755 39 10.
- ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
1. Umowa – wzór.
2. Specyfikacja sprzętu komputerowego – zał. nr 1
3. Formularz oferty – zał. nr 2
4. Protokół zdawczo – odbiorczy – zał. nr 3
5. Oświadczenie dotyczące formy fakturowania – zał. nr 4
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Zapytanie ofertowe
- Umowa
- Zał. nr 3_protokół zdawczo-odbiorczy
- Zał. nr 1_specyfikacja techniczna sprzętu komputerowego
- Zał. nr 2_formularz oferty
- Zał. nr 4_oświadczenie dot. formy fakturowania
- zestawienie ofert