Wersja obowiązująca z dnia

Kierownik (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA


ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: 
Kierownik Działu Strategii, Rozwoju, Promocji, Oświaty i Sportu
w Urzędzie Gminy w Reszlu

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe,
    3. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
    4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy,
    7. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi ( art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),
    8. nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o systemie oświaty oraz innych aktów prawnych związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku.
    2. Zdolności organizacyjne, umiejętność kierowania pracą zespołu oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, odporność nas stres, pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, terminowość, rzetelność.
    3. Umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, podejmowania decyzji oraz negocjowania, komunikatywność.
    4. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.

Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Analiza potrzeb społecznych i rozwojowych gminy.
    2. Współudział w projektowaniu założeń kierunków rozwoju Gminy realizowany we współdziałaniu z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy.
    3. Współdziałanie w opracowywaniu planów, programów i strategii rozwoju społeczno-gospodarczego gminy.
    4. Opracowywanie polityki promocyjnej gminy i analiza efektywności prowadzonych działań.
    5. Opracowywanie programów działań promocyjnych Gminy (programów rozwoju gospodarczego) i planowanie nakładów finansowych z tym związanych.
    6. Koordynacja opracowania materiałów informacyjnych przedstawiających działalność Gminy.
    7. Koordynowanie działalności w zakresie wydawnictw.
    8. Koordynacja i współdziałanie przy organizacji gminnych wydarzeń, imprez plenerowych, spotkań, narad, konferencji.
    9. Współdziałanie z dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w zakresie spraw organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Reszel.
    10. Współdziałanie z podmiotami prowadzącymi niepubliczne szkoły i placówki oświatowe.
    11. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury sportowej i rekreacyjnej.
    12. Koordynowanie załatwiania spraw z zakresu remontów bieżących obiektów infrastruktury sportowej.
    13. Przygotowywanie projektów aktów prawnych – uchwał i zarządzeń w zakresie funkcjonowania działu.
       
  2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. Praca w siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu przy ul. Rynek 24, w pokoju na pierwszym piętrze.
    2. Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
    3. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
    4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2024r. wyniósł mniej niż 6%.
       
  3. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny;
    2. CV;
    3. kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe; 
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
    5. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku; 
    6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
    7. oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
    8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną;
    9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1270 ze zm.).
    10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
       
  4. Dokumenty dodatkowe:
    1. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.;
    2. kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia;
    3. inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
       
  5. Informacje dodatkowe:
    1. Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko – Kierownik Działu Strategii, Rozwoju, Promocji, Oświaty i Sportu w Urzędzie Gminy w Reszlu” w terminie do dnia 06 września 2024 roku do godz.12.00. 
    3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek. 
    4. Informacja o:
      1. spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
      2. wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.

O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.

  1. Informacje pozostałe:
    1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
    2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

Do wiadomości publicznej podano dnia 19 sierpnia 2024 roku.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wynik ogłoszenia

  • Wyniki naboru
    format: pdf, rozmiar: 249.68 KB, data dodania: