Wersja obowiązująca z dnia
Kierownik (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownik Działu Strategii, Rozwoju, Promocji, Oświaty i Sportu
w Urzędzie Gminy w Reszlu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy,
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi ( art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o systemie oświaty oraz innych aktów prawnych związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku.
- Zdolności organizacyjne, umiejętność kierowania pracą zespołu oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, odporność nas stres, pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, terminowość, rzetelność.
- Umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, podejmowania decyzji oraz negocjowania, komunikatywność.
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Analiza potrzeb społecznych i rozwojowych gminy.
- Współudział w projektowaniu założeń kierunków rozwoju Gminy realizowany we współdziałaniu z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy.
- Współdziałanie w opracowywaniu planów, programów i strategii rozwoju społeczno-gospodarczego gminy.
- Opracowywanie polityki promocyjnej gminy i analiza efektywności prowadzonych działań.
- Opracowywanie programów działań promocyjnych Gminy (programów rozwoju gospodarczego) i planowanie nakładów finansowych z tym związanych.
- Koordynacja opracowania materiałów informacyjnych przedstawiających działalność Gminy.
- Koordynowanie działalności w zakresie wydawnictw.
- Koordynacja i współdziałanie przy organizacji gminnych wydarzeń, imprez plenerowych, spotkań, narad, konferencji.
- Współdziałanie z dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w zakresie spraw organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Reszel.
- Współdziałanie z podmiotami prowadzącymi niepubliczne szkoły i placówki oświatowe.
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury sportowej i rekreacyjnej.
- Koordynowanie załatwiania spraw z zakresu remontów bieżących obiektów infrastruktury sportowej.
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych – uchwał i zarządzeń w zakresie funkcjonowania działu.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu przy ul. Rynek 24, w pokoju na pierwszym piętrze.
- Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
- Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2024r. wyniósł mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- CV;
- kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1270 ze zm.).
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.;
- kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia;
- inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
- Informacje dodatkowe:
- Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko – Kierownik Działu Strategii, Rozwoju, Promocji, Oświaty i Sportu w Urzędzie Gminy w Reszlu” w terminie do dnia 06 września 2024 roku do godz.12.00.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek.
- Informacja o:
- spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
- wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
- Informacje pozostałe:
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
- Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Do wiadomości publicznej podano dnia 19 sierpnia 2024 roku.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- ogłoszenie
- Oświadczenia przy rekrutacji
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydata do pracy