Wersja nieobowiązująca z dnia

Kierownik (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA


ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: 
Kierownik Działu Strategii, Rozwoju, Promocji, Oświaty i Sportu
w Urzędzie Gminy w Reszlu

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe,
    3. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
    4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy,
    7. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi ( art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),
    8. nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o systemie oświaty oraz innych aktów prawnych związanych z wykonywaniem zadań na stanowisku.
    2. Zdolności organizacyjne, umiejętność kierowania pracą zespołu oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, odporność nas stres, pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, terminowość, rzetelność.
    3. Umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy, podejmowania decyzji oraz negocjowania, komunikatywność.
    4. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.

Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. Analiza potrzeb społecznych i rozwojowych gminy.
    2. Współudział w projektowaniu założeń kierunków rozwoju Gminy realizowany we współdziałaniu z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy.
    3. Współdziałanie w opracowywaniu planów, programów i strategii rozwoju społeczno-gospodarczego gminy.
    4. Opracowywanie polityki promocyjnej gminy i analiza efektywności prowadzonych działań.
    5. Opracowywanie programów działań promocyjnych Gminy (programów rozwoju gospodarczego) i planowanie nakładów finansowych z tym związanych.
    6. Koordynacja opracowania materiałów informacyjnych przedstawiających działalność Gminy.
    7. Koordynowanie działalności w zakresie wydawnictw.
    8. Koordynacja i współdziałanie przy organizacji gminnych wydarzeń, imprez plenerowych, spotkań, narad, konferencji.
    9. Współdziałanie z dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w zakresie spraw organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Reszel.
    10. Współdziałanie z podmiotami prowadzącymi niepubliczne szkoły i placówki oświatowe.
    11. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania infrastruktury sportowej i rekreacyjnej.
    12. Koordynowanie załatwiania spraw z zakresu remontów bieżących obiektów infrastruktury sportowej.
    13. Przygotowywanie projektów aktów prawnych – uchwał i zarządzeń w zakresie funkcjonowania działu.
       
  2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. Praca w siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu przy ul. Rynek 24, w pokoju na pierwszym piętrze.
    2. Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
    3. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
    4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2024r. wyniósł mniej niż 6%.
       
  3. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny;
    2. CV;
    3. kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe; 
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
    5. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku; 
    6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
    7. oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
    8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną;
    9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1270 ze zm.).
    10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
       
  4. Dokumenty dodatkowe:
    1. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.;
    2. kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia;
    3. inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
       
  5. Informacje dodatkowe:
    1. Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko – Kierownik Działu Strategii, Rozwoju, Promocji, Oświaty i Sportu w Urzędzie Gminy w Reszlu” w terminie do dnia 06 września 2024 roku do godz.12.00. 
    3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek. 
    4. Informacja o:
      1. spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
      2. wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.

O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.

  1. Informacje pozostałe:
    1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
    2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

Do wiadomości publicznej podano dnia 19 sierpnia 2024 roku.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.