Wersja obowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent 
w Dziale Budżetowo-Finansowym Urzędu Gminy w Reszlu

  1. Wymagania formalne: 
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie: minimum średnie
    3. preferowane: ekonomia, rachunkowość, finanse;
    4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    5. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
    6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy. 
       
  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. Znajomość przepisów prawa w szczególności: w zakresie ochrony wartości pieniężnych, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
    2. Umiejętności obsługi komputera w zakresie programów finansowo-księgowych oraz pakietu Office.
    3. Preferowane:
      1. ukończone kursy i szkolenia księgowe,
      2. doświadczenie zawodowe,
      3. umiejętności w zakresie obsługi kasy fiskalnej i terminala.

        Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
         
  3. Opis zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. Prowadzenie kasy i sporządzanie raportów kasowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
      1. przyjmowanie opłat gotówkowych oraz realizowanie wypłat gotówkowych;
      2. obsługa transakcji bezgotówkowych (obsługa terminala z użyciem kart płatniczych);
      3. obsługa kasy fiskalnej;
      4. właściwe przechowywanie i zabezpieczanie gotówki i innych walorów;
      5. odprowadzanie dochodów do banku;
      6. uzupełnianie pogotowia kasowego;
      7. sporządzanie dziennych raportów kasowych;
      8. dzienne uzgadnianie stanu gotówki w kasie;
      9. przekazywanie raportów kasowych i dokumentów wpłat do księgowości.
    2. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
    3. Zamawianie druków ścisłego zarachowania.
    4. Prowadzenie ewidencji papierów wartościowych złożonych w depozyt.
    5. Sprawozdawczość w zakresie mandatów.
    6. Elektroniczny obieg dokumentów.
    7. Archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
    8. Księgowanie wpływów z tytułu podatków i opłat lokalnych, w tym opłaty za gospodarowanie odpadami, w przypadku dłuższej usprawiedliwionej nieobecności pracowników wykonujących w/w czynności.
       
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. Praca w siedzibie Urzędu Gminy Reszel – w Dziale Budżetowo – Finansowym przy ul. Rynek 24, w pokoju na parterze. 
    2. Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. 
    3. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony, pod warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej.
    4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2022r. wyniósł mniej niż 6%.
       
  5. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny;
    2. CV;
    3. kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe; 
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
    5. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku; 
    6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
    7. oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
    8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną; 
    9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
       
  6. Dokumenty dodatkowe:
    1. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.; 
    2. kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia; 
    3. inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie. 
       
  7. Informacje dodatkowe:
    1. Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko – referent BF” w terminie do dnia 30 sierpnia 2022 roku do godz. 12.00. 
    3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek. 
    4. Informacja o:
      1. spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
      2. wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.

        O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
         
  8. Informacje pozostałe:
    1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
    2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wynik ogłoszenia

  • Wynik naboru
    format: pdf, rozmiar: 157.77 KB, data dodania: