Wersja obowiązująca z dnia
Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent
w Dziale Budżetowo-Finansowym Urzędu Gminy w Reszlu
- Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie: minimum średnie
- preferowane: ekonomia, rachunkowość, finanse;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa w szczególności: w zakresie ochrony wartości pieniężnych, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, Kodeks Postępowania Administracyjnego.
- Umiejętności obsługi komputera w zakresie programów finansowo-księgowych oraz pakietu Office.
- Preferowane:
- ukończone kursy i szkolenia księgowe,
- doświadczenie zawodowe,
- umiejętności w zakresie obsługi kasy fiskalnej i terminala.
Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
- Opis zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie kasy i sporządzanie raportów kasowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
- przyjmowanie opłat gotówkowych oraz realizowanie wypłat gotówkowych;
- obsługa transakcji bezgotówkowych (obsługa terminala z użyciem kart płatniczych);
- obsługa kasy fiskalnej;
- właściwe przechowywanie i zabezpieczanie gotówki i innych walorów;
- odprowadzanie dochodów do banku;
- uzupełnianie pogotowia kasowego;
- sporządzanie dziennych raportów kasowych;
- dzienne uzgadnianie stanu gotówki w kasie;
- przekazywanie raportów kasowych i dokumentów wpłat do księgowości.
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
- Zamawianie druków ścisłego zarachowania.
- Prowadzenie ewidencji papierów wartościowych złożonych w depozyt.
- Sprawozdawczość w zakresie mandatów.
- Elektroniczny obieg dokumentów.
- Archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
- Księgowanie wpływów z tytułu podatków i opłat lokalnych, w tym opłaty za gospodarowanie odpadami, w przypadku dłuższej usprawiedliwionej nieobecności pracowników wykonujących w/w czynności.
- Prowadzenie kasy i sporządzanie raportów kasowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności:
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w siedzibie Urzędu Gminy Reszel – w Dziale Budżetowo – Finansowym przy ul. Rynek 24, w pokoju na parterze.
- Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
- Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony, pod warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2022r. wyniósł mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- CV;
- kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną;
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.;
- kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia;
- inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
- Informacje dodatkowe:
- Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko – referent BF” w terminie do dnia 30 sierpnia 2022 roku do godz. 12.00.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek.
- Informacja o:
- spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
- wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
- Informacje pozostałe:
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
- Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Ogłoszenie o naborze Skan
- Ogłoszenie o naborze
- Oświadczenia przy rekrutacji
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydata do pracy