Wersja obowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent 
w Dziale Budżetowo-Finansowym Urzędu Gminy w Reszlu

  1. Wymagania formalne: 
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie wyższe:  ekonomia, rachunkowość, finanse lub pokrewne;
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
    5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy. 
  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. Znajomość przepisów prawa w szczególności: w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, o podatkach i opłatach lokalnych, ordynacja podatkowa, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
    2. Umiejętności obsługi komputera w zakresie programów finansowo-księgowych oraz pakietu Office.
    3. Preferowane:
      1. ukończone kursy i szkolenia księgowe,
      2. doświadczenie zawodowe.

        Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
         
  3. Opis zadań wykonywanych na stanowisku: 
    1. Zadania i czynności z zakresu gospodarki odpadami:
      1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z planem kont i obowiązującymi przepisami na kontach analitycznych, kontach pozabilansowych.
      2. Ewidencja przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
      3. Weryfikacja i uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi.
      4. Dokonywanie rozliczeń z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości oraz kontrola merytoryczna i formalno-rachunkowa podatników opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
      5. Sporządzanie okresowych analiz z realizacji wpływów z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
    2. Zadania i czynności z zakresu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych:
      1. Prowadzenie urządzeń księgowych syntetycznych i analitycznych dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami na kontach analitycznych, kontach syntetycznych, kontach pozabilansowych.
      2. Weryfikacja i uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi.
      3. Dokonywanie rozliczeń z tytułu wpłat, nadpłat i zaległości oraz kontrola formalno-rachunkowa w zakresie udzielanych pożyczek i przyznawanych świadczeń z funduszu socjalnego.
    3. Rozliczanie delegacji służbowych.
    4. Rozliczanie ryczałtów za jazdy lokalne.
    5. Rozliczanie opłaty targowej, parkingowej i innych w miarę potrzeb oraz przekazywanie rozliczeń na stanowisko ds. płac celem sporządzenia list wypłat.
    6. Prowadzenie ewidencji analitycznej magazynowej materiałów i wyposażenia.
    7. Prowadzenie rejestrów analitycznych realizowanych zadań z funduszu sołeckiego.
    8. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji windykacyjnej.
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 
    1. Praca w siedzibie Urzędu Gminy Reszel – w Dziale Budżetowo – Finansowym przy ul. Rynek 24, w pokoju na parterze. 
    2. Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym. 
    3. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony, pod warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej.
    4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2022r. wyniósł mniej niż 6%.
  5. Wymagane dokumenty: 
    1. List motywacyjny;
    2. CV;
    3. kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe; 
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
    5. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku; 
    6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
    7. oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
    8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną;
    9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
  6. Dokumenty dodatkowe: 
    1. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.; 
    2. kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia; 
    3. inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie. 
  7. Informacje dodatkowe:
    1. Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór – referent BF” w terminie do dnia 22 czerwca 2022 roku do godz.12.00. 
    3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek. 
    4. Informacja o:
      1. spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
      2. wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.

        O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
         
  8. Informacje pozostałe
    1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
    2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik o niniejszego ogłoszenia.

 

 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

  • Lista kandydatow
    format: pdf, rozmiar: 476.29 KB, data dodania:

Wynik ogłoszenia

  • Wynik naboru
    format: pdf, rozmiar: 158.63 KB, data dodania: