Uchwała Nr XXI/138/2025 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 października 2025 roku w sprawie: zmiany uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Reszel.
Informacje dodatkowe:
Uchwała Nr XXI/138/2025
Rady Miejskiej w Reszlu
z dnia 29 października 2025 roku
w sprawie: zmiany uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Reszel.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz.1153 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 733), po zasięgnięciu opinii Powiatowego Inspektora Sanitarnego
uchwala się, co następuje:
§ 1. W Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Reszel, stanowiącym załącznik nr 1 do Uchwały Nr XIX/138/2019 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 19 grudnia 2019 r. (Dz. Urz. Woj. Warm.-Mazur. z 2020 r. poz. 54 ze zmianami):
1) § 2 pkt 17 otrzymuje brzmienie:
„17. Nieruchomość niezamieszkała - należy rozumieć nieruchomość, na której
nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne”;
2) § 6 otrzymuje brzmienie:
„§ 6. Właściciel nieruchomości niezamieszkałej, wykorzystywanej w szczególności na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, działalności handlowej, usługowej, produkcyjnej, gastronomicznej, oświatowej, kulturalnej itp. zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w odpowiednią liczbę pojemników do gromadzenia odpadów oraz zawarcia umowy z podmiotem uprawnionym w celu bieżącego ich opróżniania”.
§ 2. Pozostałe zapisy pozostawia się bez zmian.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Reszla
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Reszlu