Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE NR 59/2025 BURMISTRZA RESZLA z dnia 12 maja 2025 r. w sprawie powołania stałej Komisji Likwidacyjnej, określenia regulaminu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia Gminy Reszel.

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE NR 59/2025
BURMISTRZA RESZLA
z dnia 12 maja 2025 r.

w sprawie powołania stałej Komisji Likwidacyjnej, określenia regulaminu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia Gminy Reszel.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1465 z późn. zm.) oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Powołuję stałą Komisję Likwidacyjną w składzie osobowym:

  1. Przewodniczący - Roland Ballo
  2. Za – ca Przewodniczącego - Aneta Zakrzewska
  3. Członek - Andrzej Jabłonka
  4. Członek – Andrzej Jankowiak
  5. Członek – Daniel Lewiński 

§ 2.
Komisja ma obowiązek prowadzić postępowanie likwidacyjne środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia Gminy Reszel, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz w oparciu o regulamin działania Komisji likwidacyjnej określony w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia, zasadach określonych w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia o załączniki nr 3 – wniosek o likwidację środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia Gminy Reszel i załącznik nr 4 – protokół z likwidacji.

§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Likwidacyjnej.

§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu