ZARZĄDZENIE Nr 135/2022 BURMISTRZA RESZLA z dnia 08 grudnia 2022 roku w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej składników majątkowych będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu na dzień 31 grudnia 2022 r.
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 135/2022
BURMISTRZA RESZLA
z dnia 08 grudnia 2022 roku
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej składników majątkowych będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu na dzień 31 grudnia 2022 r.
Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. – o rachunkowości(tj.Dz.2021, poz.217 ze zm.)
zarządzam
przeprowadzenie wg stanu na dzień 31 grudnia 2022 roku rocznej inwentaryzacji składników majątkowych, będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu:
- spisem z natury:
- obcych środków trwałych w użytkowaniu,
- wyposażenia sołectw i przeznaczonego do użytku przy robotach publicznych,
- środków pieniężnych w kasie oraz druków ścisłego zarachowania,
- materiałów,
- narzędzi,
- stanów magazynowych,
- paliw
- poprzez porównanie i weryfikację:
- sald kont,
- gruntów.
od dnia 08 grudnia 2022 r. do dnia 13 stycznia 2023 r.
§ 1. Ustalam następujący skład Komisji Inwentaryzacyjnej:
- Magdalena Lewińska Przewodniczący
- Andrzej Jabłonka- Członek
- Rafał Żukowski - Członek
§ 2. 1. Do przeprowadzenia spisów z natury w poszczególnych działach i obiektach, wyznaczam następujące zespoły spisowe:
a) obce środki trwałe w użytkowaniu ( UG i innych jednostek)
- Karolina Breziuk-Danilewicz- Przewodnicząca
- Lucyna Macełko - Członek
- Kamil Rozberg- Członek
b) materiały na stanie magazynowym
- Danuta Ciarka - Przewodniczący
- Grażyna Gałka - Członek
- Danuta Prusinowska - Członek
c) wyposażenie w sołectwach
- Krzysztof Iwanow – Przewodniczący
- Andrzej Jankowiak członek
- Karol Światłowski - członek
d) roboty publiczne – materiały i wyposażenie
- Magdalena Drapała - Przewodniczący
- Dariusz Alberski- Członek
- Paulina Boroszko - Członek
e) paliwa, materiały eksploatacyjne do pojazdów i kosiarek
- Emilia Pieniak- Przewodniczący
- Małgorzata Stadnik - Członek
- Bożena Ślązak- Członek
f) artykuły biurowe, środki czystości
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Kamil Rozberg Członek
- Roland Ballo Członek
g) środki pieniężne – kasa, druki ścisłego zarachowania;
- Sylwia jaruga - Przewodniczący
- Marek Płócienniczak Członek
- Grażyna Gałka - Członek
2. Składniki majątku wymienione w § 2 należy spisać na arkuszach spisu z natury, które pobiera Przewodniczący Zespołu spisowego w Dziale Budżetowo-Finansowym od dnia 08 grudnia 2022 r.
§ 3. 1.Do przeprowadzenia porównania i weryfikacji sald kont oraz gruntów wyznaczam zespół spisowy w składzie:
- Gabriela Tylus- Przewodniczący
- Krystyna Machniewicz - Członek
- Marta Wielgat - Członek
2. Porównanie i weryfikacje, o której mowa w § 3 należy udokumentować zgodnie z pkt 13 załącznika Nr 7 do Zarządzenia Nr 133/2017 Burmistrza Reszla z dnia 29 grudnia 2017 roku (z późn.zm.)
§ 4.1. Komisję Inwentaryzacyjną i zespoły spisowe zobowiązuje się do:
- przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji
- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych
- sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjne do działu Budżetowo-Finansowego w terminie pięciu dni po zakończenia spisu.
2. Z uwagi na zagrożenie epidemiczne (COVID) dopuszcza się pracę zespołów spisowych w składzie nie mniejszym niż dwuosobowym.
§ 5. Osoby powołane do składu Komisji Inwentaryzacyjnej oraz zespołów spisowych ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe, rzetelne i dokładne przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym i obowiązującymi przepisami.
§ 6. Protokół rozliczeń inwentaryzacji i dochodzenia różnic inwentaryzacyjnych, Komisja Inwentaryzacyjna przedłoży po zakończeniu pracy przez zespoły spisowe.
§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do zakończenia prac Komisji Inwentaryzacyjnej.