ZARZĄDZENIE Nr 162/2018 BURMISTRZA RESZLA z dnia 07 grudnia 2018 roku w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu na dzień 31 grudnia 2018 roku
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 162/2018
BURMISTRZA RESZLA
z dnia 07 grudnia 2018 roku
w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu na dzień 31 grudnia 2018 roku
Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. – o rachunkowości (Dz.U. 2018 r. poz. 395 z późn. zm.)
Z A R Z Ą D Z A M
przeprowadzenie w dniach 27-31 grudnia 2018 r. inwentaryzacji rocznej (częściowej) składników majątkowych tym: środków pieniężnych, materiałów, narzędzi, stanów magazynowych i paliw będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu – na dzień 31 grudnia 2018 roku.
§ 1. Ustalam następujący skład Komisji Inwentaryzacyjnej:
1. Danuta Ciarka- Przewodniczący
2. Magdalena Drapała - Członek
3. Krzysztof Iwanow - Członek
§ 2. Do przeprowadzenie spisów z natury w poszczególnych działach i obiektach, wyznaczam następujące zespoły spisowe:
a) obce środki trwałe w użytkowaniu i środki trwałe w użytkowaniu innych jednostek
1. Emilia Pieniak- Przewodniczący
2. Karol Światłowski - Członek
3. Agata Ciesiun- Członek
b) Park Miejski – materiały;
1. Danuta Prusinowska - Przewodniczący
2. Dariusz Alberski - Członek
3. Małgorzata Stadnik - Członek
c) magazyn ul. Kolejowa – materiały do budowy dróg i sieci wodociągowych;
1. Grażyna Gałka - Przewodniczący
2. Małgorzata Zoch- Członek
3. Andrzej Jankowiak - Członek
d) magazyn ul. Kolejowa – materiały budowlane;
1. Roland Ballo - Przewodniczący
2. Grażyna Soboczyńska - Członek
3. Grażyna Gałka- Członek
e) materiały w sołectwach
1. Piotr Chamik – Przewodniczący
2. Kornelia Żukowska – członek
3. Krzysztof Rębowski - członek
f) roboty publiczne – narzędzia;
1. Piotr Chamik - Przewodniczący
2. Barbara Janiszewska - Członek
3. Andżelika Filipiak- Członek
g) pojazdy , paliwa, materiały eksploatacyjne ( OSP, SM, UG)
1. Marek Płócienniczak- Przewodniczący
2. Magdalena Lewińska - Członek
3. Lucyna Macełko- Członek
h) sekretariat – artykuły biurowe, środki czystości
1. Andrzej Jabłonka - Przewodniczący
2. Krystyna Rejnat Członek
3. Karol Światłowski Członek
i) środki pieniężne – kasa, druki ścisłego zarachowania;
1. Roland Ballo - Przewodniczący
2. Iwona Węglarska Członek
3. Marta Gradzewicz - Członek
j) salda kont ( weryfikacja) ;
1. Roland Ballo- Przewodniczący
2. Maria Chodań - Członek
3. Karolina Breziuk - Członek
§ 3. Osoby powołane do składu Komisji Inwentaryzacyjnej oraz zespołów spisowych ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym i obowiązującymi przepisami.
§ 4. Protokół rozliczeń inwentaryzacji i dochodzenia różnic inwentaryzacyjnych, Komisja Inwentaryzacyjna przedłoży po zakończeniu pracy przez zespoły spisowe.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do zakończenia prac Komisji Inwentaryzacyjnej.