Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 162/2018 BURMISTRZA RESZLA z dnia 07 grudnia 2018 roku w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu na dzień 31 grudnia 2018 roku 

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 162/2018
BURMISTRZA  RESZLA
z dnia 07 grudnia 2018 roku 

w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu na dzień 31 grudnia 2018 roku 

Na podstawie art.26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. – o rachunkowości  (Dz.U. 2018 r. poz. 395 z późn. zm.)

Z A R Z Ą D Z A M

przeprowadzenie w dniach 27-31 grudnia 2018 r. inwentaryzacji rocznej (częściowej) składników majątkowych  tym: środków pieniężnych, materiałów, narzędzi, stanów magazynowych i paliw będących na stanie Urzędu Gminy w Reszlu – na dzień 31 grudnia 2018 roku.

§ 1. Ustalam następujący skład Komisji Inwentaryzacyjnej:

1.     Danuta Ciarka-  Przewodniczący
2.     Magdalena Drapała -  Członek
3.     Krzysztof Iwanow -  Członek

§ 2. Do przeprowadzenie spisów z natury w poszczególnych działach i obiektach, wyznaczam następujące zespoły spisowe:

a)    obce środki trwałe w użytkowaniu i środki trwałe w użytkowaniu innych jednostek

1.    Emilia Pieniak- Przewodniczący
2.    Karol Światłowski - Członek
3.    Agata Ciesiun- Członek

b)    Park Miejski – materiały;

1.    Danuta Prusinowska -  Przewodniczący
2.    Dariusz Alberski -  Członek
3.    Małgorzata Stadnik -  Członek

c)     magazyn ul. Kolejowa – materiały do budowy dróg i sieci wodociągowych;

1.    Grażyna Gałka - Przewodniczący
2.    Małgorzata Zoch-  Członek
3.    Andrzej Jankowiak -  Członek

d)     magazyn ul. Kolejowa – materiały budowlane;

1.    Roland Ballo -  Przewodniczący
2.     Grażyna Soboczyńska -   Członek
3.    Grażyna Gałka- Członek  

e)    materiały w sołectwach

1.    Piotr Chamik – Przewodniczący
2.     Kornelia Żukowska – członek
3.    Krzysztof Rębowski - członek

f)     roboty publiczne – narzędzia;

1.    Piotr Chamik -  Przewodniczący
2.    Barbara Janiszewska -  Członek
3.     Andżelika Filipiak-  Członek

g)     pojazdy , paliwa, materiały eksploatacyjne ( OSP, SM, UG)

1.    Marek Płócienniczak-  Przewodniczący
2.    Magdalena Lewińska -  Członek
3.    Lucyna Macełko-  Członek

h)     sekretariat – artykuły biurowe, środki czystości

1.    Andrzej Jabłonka -  Przewodniczący
2.    Krystyna Rejnat   Członek
3.    Karol Światłowski  Członek

i)     środki pieniężne – kasa, druki ścisłego zarachowania;

1.    Roland Ballo -  Przewodniczący
2.    Iwona Węglarska  Członek
3.    Marta Gradzewicz - Członek

j)     salda  kont ( weryfikacja) ;

1.    Roland Ballo-  Przewodniczący
2.    Maria Chodań - Członek
3.    Karolina Breziuk -  Członek


§ 3. Osoby powołane do składu Komisji Inwentaryzacyjnej oraz zespołów spisowych ponoszą pełną  odpowiedzialność za właściwe przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym i obowiązującymi przepisami.

§ 4. Protokół rozliczeń inwentaryzacji i dochodzenia różnic inwentaryzacyjnych, Komisja Inwentaryzacyjna przedłoży po zakończeniu pracy przez zespoły spisowe.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje do zakończenia prac Komisji Inwentaryzacyjnej.


 

Załączniki

Treść aktu