Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 39/2019 Burmistrza Reszla z dnia 25 marca 2019 roku w sprawie: zmiany zarządzenia w sprawie powołania komisji do przeprowadzania kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji oraz realizacji warunków umowy przez organizacje pozarządowe, którym udzielono dotacji z budżetu Gminy na realizację zadań publicznych

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 39/2019 
Burmistrza Reszla
z dnia 25 marca 2019 roku

w sprawie: zmiany zarządzenia w sprawie powołania komisji do przeprowadzania kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji oraz realizacji warunków umowy przez organizacje pozarządowe, którym udzielono dotacji z budżetu Gminy na realizację zadań publicznych

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tj Dz. U. z 2015 r. poz. 1515  z późn.zm),w związku z art. 17 i 18 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn.zm) 

zarządza się, co następuje:

§ 1.W Zarządzeniu Nr 17/2016 Burmistrza Reszla z dnia 01 marca 2016 r.  w sprawie powołania komisji do przeprowadzania kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji oraz realizacji warunków umowy przez organizacje pozarządowe, którym udzielono dotacji z budżetu Gminy na realizację zadań publicznych,  § 1 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„§ 1.2 Kontroli o której mowa w § 1 ust. 1 dokonuje się  na bieżąco w ciągu roku po przedłożeniu prawidłowego sprawozdania końcowego rzeczowo-finansowego zrealizowanego zadania, a w przypadku zadań, których zakończenie realizacji przewidziane jest w miesiącu grudniu – nie później niż do dnia 30 czerwca roku następnego”.

§ 2. Pozostałe zapisy pozostawia się bez zmian.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

Załączniki

Treść aktu