Wersja obowiązująca z dnia
Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu, które odbędzie się w dniu 24 listopada 2025r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI, ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE
KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ 24 LISTOPADA 2025R. O GODZ. 13.00
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:
- Otwarcie posiedzenia.
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
- Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXII-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty Uchwał w sprawach:
- ustalenia wysokości dopłat do dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków na 2026 rok,
- wprowadzenia odstępstw od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Gminy Reszel,
- przyjęcia Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Reszel na lata 2026 – 2031,
- przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2026 – 2029,
- przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026–2029 dla Gminy Reszel,
- uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok,
- udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Kętrzyńskiemu w 2026 roku,
- powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
- powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
- powierzenia Wielobranżowemu Przedsiębiorstwu Komunalnemu Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. 1 – go Maja 6, 11-440 Reszel zadań własnych Gminy Reszel,
- zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania,
- zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2025-2037,
- zmiany budżetu gminy na 2025 rok.
- Sprawy różne.
- Zamknięcie posiedzenia.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Reszlu
/-/ Andrzej Adamiak