Wersja nieobowiązująca z dnia

Informacja w sprawie wspólnego posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu, które odbędzie się w dniu 24 listopada 2025r.

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI, ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE
KOMISJI STAŁYCH RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ 24 LISTOPADA 2025R. O GODZ. 13.00 
W SALI KONFERENCYJNEJ URZĘDU GMINY
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku posiedzenia. 
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  4. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXII-ą Sesję Rady Miejskiej - projekty Uchwał w sprawach:
    1. ustalenia wysokości dopłat do dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków na 2025 rok,
    2. wprowadzenia odstępstw od zakazu spożywania napojów alkoholowych w miejscach publicznych na terenie Gminy Reszel,
    3. przyjęcia Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Reszel na lata 2026 – 2031,
    4. przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2026 – 2029,
    5. przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2026–2029 dla Gminy Reszel,
    6. uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Reszel z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok,
    7. udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Kętrzyńskiemu w 2026 roku,
    8. powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
    9. powierzenia przez Gminę Reszel zadania publicznego polegającego na organizacji publicznego transportu zbiorowego,
    10. powierzenia Wielobranżowemu Przedsiębiorstwu Komunalnemu Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. 1 – go Maja 6, 11-440 Reszel zadań własnych Gminy Reszel,
    11. zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania, 
    12. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2025-2037,
    13. zmiany budżetu gminy na 2025 rok.
  5. Sprawy różne.
  6. Zamknięcie posiedzenia.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Reszlu
/-/ Andrzej  Adamiak

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.