Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 28 kwietnia 2021 r.

 

 

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCA  RADY  MIEJSKIEJ
W  RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE  KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 28 KWIETNIA 2021R. O GODZ.16.00
W TRYBIE  ZDALNYM

 

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA  :

  1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXXIX-ą Sesję Rady Miejskiej:
    1. Sprawozdanie z działalności Komisariatu Policji w Reszlu oraz informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na obszarze Miasta i Gminy Reszel  za rok 2020.
    2. Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Reszlu
    3. Raport Gminnego Komendanta OSP o stanie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa oraz jednostkach OSP na terenie Gminy Reszel w 2020 roku
    4. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w roku 2020.
    5. Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w 2020r.
    6. Projekty Uchwał w sprawach:
      1. przystąpienia do Związku Gmin Warmińsko-Mazurskich,
      2. przyjęcia Statutu Związku Gmin Warmińsko-Mazurskich,
      3. udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Powiatu Kętrzyńskiego,
      4. udzielenia dotacji dla Zgromadzenia Sióstr Misjonarek Św. Rodziny  przy ul. Słowackiego 11-13 w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,
      5. udzielenia dotacji dla Parafii p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,
      6. udzielenia dotacji dla Parafii p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,
      7. zmian w uchwale w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego wymiaru godzin nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze w szkołach, określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym, obowiązkowym wymiarze godzin i określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć logopedów, psychologów i pedagogów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Reszel,
      8. przyjęcia aktualizacji Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Reszel pn.„ Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Reszel na lata 2020-2032”,
      9. zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2021-2033,
      10. zmiany  budżetu gminy na 2021 rok.
  4. Sprawy różne.
  5. Zamknięcie posiedzenia.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna