Informacja w sprawie posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 28 kwietnia 2021 r.
INFORMACJA
PRZEWODNICZĄCA RADY MIEJSKIEJ
W RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 28 KWIETNIA 2021R. O GODZ.16.00
W TRYBIE ZDALNYM
PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA :
1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXXIX-ą Sesję Rady Miejskiej:
Sprawozdanie z działalności Komisariatu Policji w Reszlu oraz informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na obszarze Miasta i Gminy Reszel za rok 2020.
Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Reszlu
Raport Gminnego Komendanta OSP o stanie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa oraz jednostkach OSP na terenie Gminy Reszel w 2020 roku
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w roku 2020.
Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w 2020r.
Projekty Uchwał w sprawach:
przystąpienia do Związku Gmin Warmińsko-Mazurskich,
przyjęcia Statutu Związku Gmin Warmińsko-Mazurskich,
udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Powiatu Kętrzyńskiego,
udzielenia dotacji dla Zgromadzenia Sióstr Misjonarek Św. Rodziny przy ul. Słowackiego 11-13 w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,
udzielenia dotacji dla Parafii p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,
udzielenia dotacji dla Parafii p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,
zmian w uchwale w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego wymiaru godzin nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze w szkołach, określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym, obowiązkowym wymiarze godzin i określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć logopedów, psychologów i pedagogów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Reszel,
przyjęcia aktualizacji Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Reszel
pn.„ Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Reszel na lata 2020-2032”,
zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata 2021-2033,
zmiany budżetu gminy na 2021 rok.
4. Sprawy różne.
5. Zamknięcie posiedzenia.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Reszlu
Beata Subocz
Reszel, dnia 21.04.2021r.