Wersja archiwalna z dnia

Informacja w sprawie posiedzenia Komisji Stałych Rady Miejskiej w Reszlu w dniu 28 kwietnia 2021 r.

 

 

INFORMACJA

PRZEWODNICZĄCA  RADY  MIEJSKIEJ
W  RESZLU
PODAJE DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI INFORMACJĘ,
ŻE WSPÓLNE POSIEDZENIE  KOMISJI STAŁYCH
RADY MIEJSKIEJ W RESZLU
ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 28 KWIETNIA 2021R. O GODZ.16.00
W TRYBIE  ZDALNYM

 

PROPONOWANY PORZĄDEK POSIEDZENIA  :

1. Otwarcie posiedzenia i przyjęcie proponowanego porządku.

2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

3. Rozpatrzenie i zaopiniowanie materiałów na XXXIX-ą Sesję Rady Miejskiej:

Sprawozdanie z działalności Komisariatu Policji w Reszlu oraz informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na obszarze Miasta i Gminy Reszel  za rok 2020.

Sprawozdanie z działalności Straży Miejskiej w Reszlu

Raport Gminnego Komendanta OSP o stanie ochrony przeciwpożarowej i ratownictwa oraz jednostkach OSP na terenie Gminy Reszel w 2020 roku

Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w roku 2020.

Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii w 2020r.

Projekty Uchwał w sprawach:

przystąpienia do Związku Gmin Warmińsko-Mazurskich,

przyjęcia Statutu Związku Gmin Warmińsko-Mazurskich,

udzielenia pomocy rzeczowej na rzecz Powiatu Kętrzyńskiego,

udzielenia dotacji dla Zgromadzenia Sióstr Misjonarek Św. Rodziny  przy ul. Słowackiego 11-13 w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,

udzielenia dotacji dla Parafii p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,

udzielenia dotacji dla Parafii p.w. św. Apostołów Piotra i Pawła w Reszlu na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków usytuowanym na terenie Gminy Reszel,

zmian w uchwale w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego wymiaru godzin nauczycielom, którym powierzono stanowisko kierownicze w szkołach, określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym, obowiązkowym wymiarze godzin i określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć logopedów, psychologów i pedagogów, dla których organem prowadzącym jest Gmina Reszel,

przyjęcia aktualizacji Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Reszel

pn.„ Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Reszel na lata 2020-2032”,

zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Reszel na lata  2021-2033,

zmiany  budżetu gminy na 2021 rok.

4. Sprawy różne.

5. Zamknięcie posiedzenia.

         Przewodnicząca Rady Miejskiej

  w Reszlu

Beata  Subocz

Reszel, dnia  21.04.2021r.

Załączniki

Wersja archiwalna

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na stronę główną.

Strona główna