Odpis z Rejestru Instytucji Kultury
Termin załatwienia |
Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru. |
Osoba kontaktowa |
Inspektor Emilia Pieniak |
Miejsce załatwienia |
Urząd Gminy w Reszlu lub za pośrednictwem poczty |
Telefon kontaktowy |
tel. 0-89 755 39 05 |
Adres e-mail |
dz.gosp@ugreszel.pl |
Opłaty |
Zgodnie z art.4 ustawy o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł. od każdej pełnej lub zaczętej strony. |
Uwagi |
Gmina Reszel prowadzi Rejestr Instytucji Kultury, dla których jest organizatorem.
1. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się poprzez:
2. Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury. 3. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze. |
Podstawa prawna |
Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 roku w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz.189). |