Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej
|
Termin załatwienia |
|
w dniu złożenia wniosku, nie później niż następnego dnia roboczego po dniu wpływu wniosku do CEIDG, jeżeli wniosek został złożony poprawnie i przez osobę uprawnioną. |
|
Osoba kontaktowa |
|
Klaudia Zubrycka tel. (89) 755 39 05 e-mail: klaudia.zubrycka@gminareszel.pl |
|
Miejsce załatwienia |
|
Urząd Gminy w Reszlu |
|
Sposób załatwienia |
|
Przekształcenie wniosku w formę elektroniczną i przesłanie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, której organem jest Minister Gospodarki. Od czynności organu gminy nie przysługują środki odwoławcze. |
|
Wymagane Dokumenty |
|
Wpełniony wniosek CEIDG-1. |
|
Opłaty |
|
Wolne od opłat. |
|
Uwagi |
|
Jeżeli wniosek będzie niepoprawny w rozumieniu art. 10 ust.1 i 2 ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy organ gminy wezwie do jego uzupełnienia lub skorygowania, wskazując uchybienia, w terminie 7 dni roboczych pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania. |
|
Podstawa prawna |
|
Ustawa z dnia 06 marca 2018r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 647 z późn. zm.). |