Wersja nieobowiązująca z dnia

Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej

Termin załatwienia

w dniu złożenia wniosku, nie później niż następnego dnia roboczego po dniu wpływu wniosku do CEIDG, jeżeli wniosek został złożony poprawnie i przez osobę uprawnioną.

Osoba kontaktowa

Emilia Pieniak

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Reszlu, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, pokój nr 10. - Kadry i działalność gospodarcza

Telefon kontaktowy

tel. 7553905

Adres e-mail

dz.gosp@ugreszel.pl

Sposób załatwienia

Przekształcenie wniosku w formę elektroniczną i przesłanie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, której organem jest Minister Gospodarki. Od czynności organu gminy nie przysługują środki odwoławcze.

Wymagane Dokumenty

Wypełniony wniosek CEIDG-1.
Dołączyć wniosek.

Czas realizacji

-

Opłaty

Wolny od opłat

Uwagi

Jeżeli wniosek będzie niepoprawny w rozumieniu art. 27 ust.1 i 2 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej organ gminy wezwie do jego uzupełnienia lub skorygowania, wskazując uchybienia, w terminie 7 dni roboczych pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania.
W przypadku konieczności uzupełnienia lub skorygowania  wniosku termin przekształcenia wniosku na formę elektroniczną i przesłania go do CEIDG biegnie od dnia wpływu uzupełnionego lub poprawionego wniosku.
Wpis do CEIDG polega na wprowadzeniu do systemu teleinformatycznego danych podlegających wpisowi. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w CEIDG.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej  (t. j. Dz. U. z 2010r.
Nr 220, poz.1447 z późn. zm.).

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.