Budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 590 na drogę gminną (wewnętrzną) – dz. nr 3-44/1
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 590 na drogę gminną
(wewnętrzną) – dz. nr 3-44/1”
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Reszel,
ul. Rynek 24,
11-440 Reszel;
NIP: 7422243326
Tel. 89 755 39 00
- ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Reszel,
ul. Rynek 24,
11-440 Reszel;
NIP: 7422243326
Tel. 89 755 39 10
email: przetargi@gminareszel.pl
- OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO
- Przedmiotem inwestycji jest budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 590 Barciany – Korsze – Reszel – Biskupiec do działki nr 280805_4.0003.44/1, która stanowi drogę wewnętrzną, gminną.
- Przedsięwzięcie jest zlokalizowane na działce 280805_4.0003.45/2 Miasto Reszel, Powiat Kętrzyński, województwo Warmińsko-Mazurskie.
- Budowa polega na wykonaniu koryta, ułożeniu rury przepustu pod zjazdem oraz wykonaniu konstrukcji nawierzchni zjazdu w technologii bitumicznej.
- W ramach realizacji zamierzenia budowlanego planuje się wykonanie następujących robót budowlanych polegających na:
- wykonaniu robót przygotowawczych,
- wykonaniu robót ziemnych (korytowanie),
- wykonaniu przepustu pod zjazdem z umocnieniem skarp i dna rowu przydrożnego,
- zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej w obrębie zjazdu,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni zjazdu.
- Teren objęty przedmiotową inwestycją stanowi droga wojewódzka nr 590 w miejscowości Reszel w obrębie pasa drogowego przyległego do działki inwestora 280805_4.0003.44/1. Droga wojewódzka 590 posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości około 6,30 m w lokalizacji projektowanego zjazdu. Droga posiada przekrój drogowy (szlakowy) typu 1x2.
- W obszarze projektowanych robót występuje zainwentaryzowana na mapie infrastruktura techniczna:
- napowietrzny kabel elektro energetyczny,
- telekomunikacyjna.
Nie można wykluczyć istnienia w terenie niezainwentaryzowanej infrastruktury podziemnej (nie zgłoszonej do zasobu geodezyjnego). W przypadku jej odkrycia należy przerwać roboty
i powiadomić odpowiednie jednostki. W rejonie zbliżeń i stref ochronnych istniejącej infrastruktury roboty należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez użycia ciężkiego sprzętu mechanicznego. W trakcie robót przestrzegać warunków z uzgodnień branżowych.
- Projektowany zjazd kolidował z jednym drzewem, na które wydana została decyzja Warmińsko-Mazurskiego wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr IZNR.5146.88.2023.dw z dnia 28.07.2023 r. wraz ze zmianami – drzewo zostało usunięte przez zamawiającego we własnym zakresie.
- Do nasadzenia 3 szt. drzew, o których mowa w decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Nasadzenia zastępcze należy zlokalizować w pasie drogi gminnej nr 124025N Robawy – wieś (dz. nr 14-164) w obrębie zabytkowej kaplicy.
- Powierzchnia zabudowy projektowanych i istniejących obiektów budowlanych:
- Powierzchnia zabudowy projektowanych i istniejących obiektów budowlanych:
- projektowane zagospodarowanie – 130,40 m².
- Powierzchnia dróg, parkingów, placów i chodników:
- powierzchnia nawierzchni zjazdu – 95,00 m²,
- powierzchnia obrukowanych poboczy – 13,50 m²,
- powierzchnia obrukowanego wlotu przepustu – 8,70 m²,
- powierzchnia obrukowanego wylotu przepustu – 4,20 m²,
- powierzchnia umocnienia płytami ażurowymi – 9,00 m².
- Powierzchnia zabudowy projektowanych i istniejących obiektów budowlanych:
- Zjazd zlokalizowany jest w obrębie historycznej alei drzew przydrożnych, objętych prawną ochroną konserwatorską na podstawie decyzji WKZ z dnia 17.10.2011 r., wpisaną do wojewódzkiego rejestru zabytków nieruchomych województwa warmińsko-mazurskiego.
- UWAGI:
- Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez wykonawcę wizji w terenie.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do dnia 30.09.2024 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi spełniać warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie zjazdu
- Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej (kierownik budowy). Kopie uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa należy dołączyć do oferty.
W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 2 oraz kopię uprawnień osoby/osób wskazanej/ych do realizacji przedmiotu umowy w ofercie i kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osób wskazanej/ych do realizacji przedmiotu umowy,
- wykaz robót oraz dowody określające czy roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 3
- TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
- OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zapytania ofertowego.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Zawartość złożonej oferty przez wykonawców:
- Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1.
- Wykaz osób – załącznik nr 2.
- Wykaz robót – załącznik nr 3.
- Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w zaproszeniu do zamówienia.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać w postaci elektronicznej na adres: przetargi@gminareszel.pl, w terminie do dnia 02.07.2024 r. do godz. 10:00; otwarcie ofert: 02.07.2024 r., godz. 10.30.
- Oferta powinna być opatrzona kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- KRYTERIUM OCENY OFERT: cena 100%
- OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku).
- W cenie ofertowej należy uwzględnić koszt uzgodnień oraz materiałów wyjściowych koniecznych do realizacji zamówienia (m.in. uzyskanie uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp.)
- Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty.
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
- W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne) Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- DODATKOWE INFORMACJE
- Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracownika Działu Techniczno-Budowanego: Kamil Rozberg, tel. 89 755 39 10.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania ofert.
- INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO”, informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Reszla z siedzibą: 11-440 Reszel,
ul. Rynek nr 24, tel. 89 755 39 00, strona internetowa: www.gminareszel.pl, adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminareszel.pl; - Burmistrz Reszla, wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych – w sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacji Pana/i praw z tego wynikających, może Pan/i kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD) za pomocą: poczty elektronicznej na adres: iod@gminareszel.pl; telefonicznie pod nr telefonu: 782 348 222; lub pisemnie na adres siedziby administratora we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenia zamówienia. - Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODOO;
- na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Formularz ofertowy
- Wykaz osób
- Wykaz robót
- Projekt budowlany
- Wzór umowy.