Wersja obowiązująca z dnia

Opracowanie projektu graficznego, wykonanie oraz montaż 1 tablicy pamiątkowej dla projektu nr RPWM.04.03.01-28-0060/20, pt. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Marii Konopnickiej 2 w Reszlu

Przedmiotem zamówienia jest:

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

na usługę polegającą na: „Opracowaniu projektu graficznego, wykonaniu oraz montażu 1 tablicy pamiątkowej dla projektu nr RPWM.04.03.01-28-0060/20, pt. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Marii Konopnickiej 2 w Reszlu”.

 

 

Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.).

 

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 – „Efektywność energetyczna”, Działania 4.3 – „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 – „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, Schemat A” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Reszel,

ul. Rynek 24,

11-440 Reszel;

NIP: 7422243326

Tel. 89 755 39 00

 

II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM

       Gmina Reszel – Dział Techniczno-Budowlany

ul. Rynek 24,

11-440 Reszel;

NIP: 7422243326

Tel. 89 755 39 10

email: przetargi@gminareszel.pl

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zmówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu graficznego, wykonaniu oraz montażu 1 tablicy pamiątkowej dla projektu nr RPWM.04.03.01-28-0060/20, pt. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Marii Konopnickiej 2 w Reszlu”.
  2. Tablica zostanie wykonana zgodnie z:
      1. Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności w zakresie informacji i promocji, dostępnym na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-wersja-aktualna-od-1-stycznia-2018-roku/#Og%C3%B3lne%20zasady;
      2. Obowiązkami informacyjnymi beneficjenta realizującego projekty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020, załączonego do niniejszego zaproszenia – załącznik nr 1;
      3. Treścią przekazaną przez zamawiającego.
    1. Minimalny format tablicy: 80 cm wysokość x 120 cm szerokość.
    2. Tablica wolnostojąca jednostronna na stalowym stelażu (dopuszcza się montaż tablicy na jednym lub dwóch słupach wkopanych w ziemię).
    3. Tablica wykonana z trwałego materiału (np. blacha ocynk lub aluminiowa płyta kompozytowa).
    4. Projekt tablicy zostanie przesłany w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającego.
      Zamawiający zastrzega sobie prawo kilkukrotnej korekty projektu.
    5. Montaż tablicy na stelażu trwale związanym z podłożem (wkopana), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Reszel. Konstrukcja musi zapewnić usztywnienie tablicy, uniemożliwiając falowanie blachy. Dolna krawędź tablicy powinna się znajdować na wysokości między 150 a 200 cm od poziomu gruntu.
    6. Nadruk kolorowy w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti). Rozdzielczość minimum 150 DPI.
    7. Tablica powinna być wykonana z materiału zapewniającego trwałość przynajmniej przez 10 lat.
    8. Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na tablicę wraz ze stelażem.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy;

Zakończenie:

  1. projekt tablicy informacyjnej w terminie 5 dni od dnia przekazani treści przez Zamawiającego,
  2. wykonanie i montaż tablicy w terminie 10 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektu graficznego tablicy.

V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 14 dni.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

    1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
    3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
    4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
      i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
    5. Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 2.
    6. Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
    7. Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
    8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Reszel, 11 – 440 Reszel, ul. Rynek 24 lub drogą elektroniczną na adres przetargi@gminareszel.pl do dnia 21.02.2022 r., godz. 10.00
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.02.2022 r., godz. 10.30
  3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

VIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ
Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Kryterium oceny:
  1. Cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona
    w polskich złotych:
  • Waga kryterium – 100 %

IX. DODATKOWE INFORMACJE

                Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracownika Działu Techniczno-Budowanego: Kamil Rozberg, tel. 89 755 3910.

X. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO”, informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Reszla z siedzibą: 11-440 Reszel,
    ul. Rynek nr 24, tel. 89 755 39 00, strona internetowa:
    www.gminareszel.pl, adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminareszel.pl;
  2. Burmistrz Reszla, wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych Panią Dorotę Brandeburg –
    w sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacji Pana/i praw z tego wynikających, może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD) za pomocą: poczty elektronicznej na adres:
    iod@gminareszel.pl; telefonicznie pod nr telefonu: 782 348 222; lub pisemnie na adres siedziby administratora we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO
    w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.);
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji i trwałości projektu pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego przy ul. Marii Konopnickiej 2
    w Reszlu”
    , współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
  6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  8. Posiada Pani/Pan:
    • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
    • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
    • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  9. Nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
    • na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana  danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

XI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA

  1. Obowiązki informacyjne Beneficjenta
  2. Formularz ofertowy
  3. Projekt umowy
  4. Oświadczenie dotyczące formy fakturowania

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik zamówienia