Opracowanie projektu graficznego, wykonanie oraz montaż 1 tablicy pamiątkowej dla projektu nr RPWM.04.03.01-28-0060/20, pt. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Marii Konopnickiej 2 w Reszlu
Przedmiotem zamówienia jest:
ZAPYTANIE OFERTOWE
na usługę polegającą na: „Opracowaniu projektu graficznego, wykonaniu oraz montażu 1 tablicy pamiątkowej dla projektu nr RPWM.04.03.01-28-0060/20, pt. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Marii Konopnickiej 2 w Reszlu”.
Zapytanie ofertowe nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Reszel,
ul. Rynek 24,
11-440 Reszel;
NIP: 7422243326
Tel. 89 755 39 00
II. ADRES DO KORESPONDENCJI WYKONAWCY Z ZAMAWIAJĄCYM
Gmina Reszel – Dział Techniczno-Budowlany
ul. Rynek 24,
11-440 Reszel;
NIP: 7422243326
Tel. 89 755 39 10
email: przetargi@gminareszel.pl
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zmówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu graficznego, wykonaniu oraz montażu 1 tablicy pamiątkowej dla projektu nr RPWM.04.03.01-28-0060/20, pt. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. Marii Konopnickiej 2 w Reszlu”.
- Tablica zostanie wykonana zgodnie z:
-
- Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności w zakresie informacji i promocji, dostępnym na stronie internetowej: http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-1/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow-wersja-aktualna-od-1-stycznia-2018-roku/#Og%C3%B3lne%20zasady;
- Obowiązkami informacyjnymi beneficjenta realizującego projekty w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020, załączonego do niniejszego zaproszenia – załącznik nr 1;
- Treścią przekazaną przez zamawiającego.
- Minimalny format tablicy: 80 cm wysokość x 120 cm szerokość.
- Tablica wolnostojąca jednostronna na stalowym stelażu (dopuszcza się montaż tablicy na jednym lub dwóch słupach wkopanych w ziemię).
- Tablica wykonana z trwałego materiału (np. blacha ocynk lub aluminiowa płyta kompozytowa).
- Projekt tablicy zostanie przesłany w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kilkukrotnej korekty projektu. - Montaż tablicy na stelażu trwale związanym z podłożem (wkopana), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Reszel. Konstrukcja musi zapewnić usztywnienie tablicy, uniemożliwiając falowanie blachy. Dolna krawędź tablicy powinna się znajdować na wysokości między 150 a 200 cm od poziomu gruntu.
- Nadruk kolorowy w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti). Rozdzielczość minimum 150 DPI.
- Tablica powinna być wykonana z materiału zapewniającego trwałość przynajmniej przez 10 lat.
- Wykonawca zobowiązuje się udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na tablicę wraz ze stelażem.
-
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy;
Zakończenie:
- projekt tablicy informacyjnej w terminie 5 dni od dnia przekazani treści przez Zamawiającego,
- wykonanie i montaż tablicy w terminie 10 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego projektu graficznego tablicy.
V. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 14 dni.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
-
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert. - Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 2.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Reszel, 11 – 440 Reszel, ul. Rynek 24 lub drogą elektroniczną na adres przetargi@gminareszel.pl do dnia 21.02.2022 r., godz. 10.00
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.02.2022 r., godz. 10.30
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ
Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Kryterium oceny:
- Cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona
w polskich złotych:
- Waga kryterium – 100 %
IX. DODATKOWE INFORMACJE
Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnia się pracownika Działu Techniczno-Budowanego: Kamil Rozberg, tel. 89 755 3910.
X. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO”, informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Reszla z siedzibą: 11-440 Reszel,
ul. Rynek nr 24, tel. 89 755 39 00, strona internetowa: www.gminareszel.pl, adres poczty elektronicznej: urzadgminy@gminareszel.pl; - Burmistrz Reszla, wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych Panią Dorotę Brandeburg –
w sprawach związanych z ochroną danych osobowych i realizacji Pana/i praw z tego wynikających, może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych (IOD) za pomocą: poczty elektronicznej na adres: iod@gminareszel.pl; telefonicznie pod nr telefonu: 782 348 222; lub pisemnie na adres siedziby administratora we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.);
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji i trwałości projektu pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego przy ul. Marii Konopnickiej 2
w Reszlu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. - Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
- na postawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
XI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
- Obowiązki informacyjne Beneficjenta
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
- Oświadczenie dotyczące formy fakturowania