Specjalista ds. gospodarczych i zamówień publicznych (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
DYREKTOR
ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W RESZLU
UL. M. KONOPNICKIEJ 2, UL. B. CHROBREGO 5 A 11-440 RESZEL
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO
Specjalista ds. gospodarczych i zamówień publicznych
(nazwa stanowiska)
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe minimum pierwszego stopnia
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy
- nieposzlakowana opinia
- minimum 3 lata stażu pracy
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie ustaw:
- prawo zamówień publicznych
- prawo budowlane
- o transporcie drogowym
- o ochronie przeciwpożarowej
- o samorządzie gminnym
- o finansach publicznych
- o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- o ochronie danych osobowych
- o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie rozporządzeń:
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego oraz kodeksu cywilnego
- Umiejętność analizy projektów, map projektowych i dokumentacji technicznych
- Umiejętność weryfikacji przyjmowanych dowodów księgowych pod kątem poprawności
- Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office (Excel, Word)
- Umiejętność prowadzenia negocjacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność
- Umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie ustaw:
Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez rozmowę kwalifikacyjną.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przeprowadzanie bieżącej kontroli formalno-merytorycznej dowodów księgowych
- Podział kosztów mediów przy fakturach za energię, wodę, wywóz śmieci, itp. w odniesieniu do liczby uczniów, kubatury pomieszczeń,
- Prowadzenie rejestru zakupu VAT dla celów rozliczenia podatku VAT,
- Realizacja zadań w zakresie ubezpieczenia mienia,
- Prowadzenie postępowań w zakresie najmu, dzierżawy pomieszczeń, maszyn i urządzeń oraz zawieranie umów najmu,
- Ewidencja, zawieranie i aktualizacja umów na media szkoły,
- Koordynacja dowożenia uczniów do szkół:
- Przygotowywanie danych niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego zakresie organizacji dowożenia uczniów do szkół,
- Ustalenie harmonogramów dowożenia uczniów do szkół oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją.
- Prowadzenie księgi środków trwałych,
- Aktualizacja wpisów do ksiąg środków trwałych,
- Uzgadnianie stanów w księgach środków trwałych z ewidencją księgową,
- Prowadzenie całości spraw związanych z inwentaryzacją, rozliczanie inwentaryzacji okresowych i kompleksowych,
- Sporządzanie protokołów likwidacji środków trwałych i innych,
- Prowadzenie ewidencji budynków szkoły,
- Realizacja obowiązków wynikających z ustawy prawo budowlane,
- Prowadzenie książek obiektów,
- Dokonywanie przeglądów i konserwacji budynków szkoły,
- Wyposażanie szkoły w sprzęt p. pożarowy, instrukcję p. pożarową, oznakowanie dróg ewakuacyjnych,
- Zaopatrywanie personelu szkoły w środki BHP,
- Przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych w zakresie świadczeń usług,
- Realizacja zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych, remontowych w szkole w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i nadzorowanie ich w zakresie swoich kompetencji,
- Potwierdzanie protokołem odbioru wykonanie usługi, sprawdzanie pod względem rachunkowo-rzeczowym kosztorysów powykonawczych, merytoryczna akceptacja wykonania zawartej umowy
- Przestrzeganie dokonywania terminowych płatności,
- W zakresie realizacji ustawy prawo zamówień publicznych:
- odpowiada za organizację zamówień publicznych,
- prowadzenie spraw zamówień publicznych szkoły pod względem procedury określonej właściwymi przepisami prawa,
- sporządzanie założeń do specyfikacji istotnych warunków zamówienia realizowanych zadań,
- kontrola poprawności innych dokumentów przygotowanych w związku z zamówieniami publicznymi,
- przeprowadzenie czynności związanych z zamówieniami publicznymi,
- koordynacja i kontrola czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem,
- sporządzanie umów z kontrahentami,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych,
- przechowywanie dokumentacji postępowania,
- przygotowywanie w zakresie zamówień publicznych projektów zarządzeń,
- udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w weryfikacji i wyborze dostawców i wykonawców, powiadomienie nie wybranych oferentów o wynikach przetargu, wysyłanie pisma akceptującego do wybranego oferenta.
- Przygotowywanie do projektów budżetu danych dotyczących wydatków inwestycyjnych, remontowych, zakupu wyposażenia, przeglądów i innych,
- Sporządzanie projektów wniosków o dotacje na dofinansowanie inwestycji publicznych w tym ze środków Unii Europejskiej
- Gromadzenie i aktualizowanie aktów prawnych dotyczących prowadzonych spraw,
- Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami z zakresu obowiązków tak, aby praca w tym zakresie była zgodna z aktualnie obowiązującym prawem,
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Praca w siedzibie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego przy ul. M. Konopnickiej 2, na parterze.
- Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
- Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony, pod warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6 %.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający: imię (imiona), nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe wskazane przez kandydata, informację o posiadanym wykształceniu, informacje o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku pozostawania przez kandydata w stosunku pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających uprawnienia zawodowe kandydata, w przypadku konieczności ich posiadania wskazanych w ogłoszeniu o naborze,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany za przestępstwa seksualne opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany prawomocnym wyrokiem sądu z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżąca datą,
- oświadczenie kandydata, o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą,
- oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie nieposzlakowanej opinii opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne wraz z klauzulą informacyjną opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata i bieżącą datą.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu ul. M. Konopnickiej 2, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalista ds. gospodarczych i zamówień publicznych” w terminie do dnia 13.09.2024 r. do godz. 12:00.
Dokumenty, które wpłyną do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu, po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej (https://bipreszel.warmia.mazury.pl/) oraz Biuletynie Informacji Publicznej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Reszlu (https://bip.sp3.reszel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Reszlu, ul. M. Konopnickiej 2.
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- oświadczenia przy rekrutacji
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Ogłoszenie o naborze