Wersja obowiązująca z dnia
Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent
w Dziale Administracyjno-Prawnym Urzędu Gminy w Reszlu
- Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie średnie z maturą lub wyższe.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej,
- o finansach publicznych,
- prawo zamówień publicznych,
- o dostępie do informacji publicznej,
- rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO).
- Umiejętności obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.
- Preferowane doświadczenie zawodowe.
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność i pozytywne nastawienie do ludzi.
- Doskonała organizacja pracy i samodzielność w podejmowaniu decyzji.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
- Kreatywność, uczciwość, rzetelność, lojalność, dyskrecja, łatwość w budowaniu relacji między przełożonymi i współpracownikami, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
- Znajomość przepisów prawa w szczególności w zakresie ustaw:
Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
- Opis zadań wykonywanych na stanowisku:
- W zakresie obsługi kancelaryjnej Urzędu:
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu zgodnie z instrukcja kancelaryjną, w szczególności:
- przyjmowanie i odbiór korespondencji przychodzącej do Urzędu
- wysyłka korespondencji urzędowej,
- prowadzenie dzienników korespondencji w systemie elektronicznym,
- zapewnienie właściwego obiegu korespondencji, z tego: przedkładanie korespondencji do dekretacji osobom uprawnionym, przekazywanie korespondencji odpowiednio według właściwości na stanowiska merytoryczne lub jednostkom organizacyjnym gminy,
- podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń, obwieszczeń, postanowień, wyroków itp. organów sądowniczych lub egzekucyjnych, potwierdzanie okresu podania ich do publicznej wiadomości, prowadzenie rejestru w tym zakresie,
- prowadzenie centralnego rejestru umów cywilno-prawnych zawieranych przez Gminę lub Urząd Gminy,
- przygotowywanie projektów umów na dostawy i usługi w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku.
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu zgodnie z instrukcja kancelaryjną, w szczególności:
- W zakresie obsługi Kancelarii Burmistrza:
- organizacja obsługi interesantów w terminach ustalonych, umawianie spotkań z interesantami,
- ustalanie i uzgadnianie terminów i obsługa organizacyjna spotkań, zebrań, narad Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
- dokonywanie zakupów rzeczowych i konsumpcyjnych na potrzeby Kancelarii Burmistrza.
- Obsługa administracyjno – gospodarcza Urzędu:
- obsługa poczty elektronicznej, centrali telefonicznej, faxu, kserokopiarki, i in. urządzeń biurowych,
- prowadzenie prenumeraty czasopism oraz zamawiane wydawnictw i poradników w uzgodnieniu z przełożonym,
- zamawianie artykułów biurowych, formularzy i druków na potrzeby Urzędu, w tym: prowadzenie ewidencji wydawanych artykułów biurowych dla pracowników,
- zamawianie pieczątek i pieczęci urzędowych, przekazywanie na stanowiska pracy za pokwitowaniem, kasacja i niszczenie zużytych lub wycofanych pieczątek i pieczęci, prowadzenie rejestru,
- zabezpieczenie pracowników obsługi w środki czystości, planowanie, zakupy, prowadzenie ewidencji.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w siedzibie Urzędu Gminy Reszel – w Dziale Administracyjno-Prawnym przy ul. Rynek 24, w Kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu na I piętrze.
- Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
- Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony, pod warunkiem uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu służby przygotowawczej.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w grudniu 2023r. wyniósł mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- CV;
- kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną;
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.;
- kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia;
- inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
- Informacje dodatkowe:
- Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy w Reszlu, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór – referent AP” w terminie do dnia 02 lutego 2024 roku do godz.12.00.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek.
- Informacja o:
- spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
- wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
- W zakresie obsługi kancelaryjnej Urzędu:
O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
- Informacje pozostałe
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
- Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Oświadczenia przy rekrutacji
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydata do pracy
- Nabór - Referent Dział AP 2024
- Nabór - referent Dział AP (skan)