Wersja obowiązująca z dnia
Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent
w Dziale Administracyjno-Prawnym Urzędu Gminy w Reszlu
- Opis zadań wykonywanych na stanowisku:
- W zakresie obsługi kancelaryjnej Urzędu:
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu zgodnie z instrukcja kancelaryjną, w szczególności:
- przyjmowanie i odbiór korespondencji przychodzącej do Urzędu
- wysyłka korespondencji urzędowej,
- prowadzenie dzienników korespondencji w systemie elektronicznym,
- zapewnienie właściwego obiegu korespondencji, z tego: przedkładanie korespondencji do dekretacji osobom uprawnionym, przekazywanie korespondencji odpowiednio według właściwości na stanowiska merytoryczne lub jednostkom organizacyjnym gminy,
- prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu zgodnie z instrukcja kancelaryjną, w szczególności:
- podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń, obwieszczeń, postanowień, wyroków itp. organów sądowniczych lub egzekucyjnych, potwierdzanie okresu podania ich do publicznej wiadomości, prowadzenie rejestru w tym zakresie,
- prowadzenie centralnego rejestru umów cywilno-prawnych zawieranych przez Gminę lub Urząd Gminy,
- przygotowywanie projektów umów na dostawy i usługi w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku.
Szczegóły w załączniku.
- W zakresie obsługi kancelaryjnej Urzędu:
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Nabór Referent AP
- Oświadczenia przy rekrutacji
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydata do pracy