Wersja obowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent 
w Dziale Administracyjno-Prawnym Urzędu Gminy w Reszlu

 

  1. Opis zadań wykonywanych na stanowisku: 
    1. W zakresie obsługi kancelaryjnej Urzędu:
      1. prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu zgodnie z instrukcja kancelaryjną, w szczególności:
        • przyjmowanie i odbiór korespondencji przychodzącej do Urzędu
        • wysyłka korespondencji urzędowej,
        • prowadzenie dzienników korespondencji w systemie elektronicznym,
        • zapewnienie właściwego obiegu korespondencji, z tego: przedkładanie korespondencji do dekretacji osobom uprawnionym, przekazywanie korespondencji odpowiednio według właściwości na stanowiska merytoryczne lub jednostkom organizacyjnym gminy,
    2. podawanie do publicznej wiadomości ogłoszeń, obwieszczeń, postanowień, wyroków itp. organów sądowniczych lub egzekucyjnych, potwierdzanie okresu podania ich do publicznej wiadomości, prowadzenie rejestru w tym zakresie,
    3. prowadzenie centralnego rejestru umów cywilno-prawnych zawieranych przez Gminę lub Urząd Gminy,
    4. przygotowywanie projektów umów na dostawy i usługi w zakresie zadań wykonywanych  na stanowisku.
      Szczegóły w załączniku.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wynik ogłoszenia

  • Wynik naboru
    format: pdf, rozmiar: 145.5 KB, data dodania: