Wersja obowiązująca z dnia
Kierownik (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze:
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (pożądane ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, prawo, administracja, ekonomia, socjologia),
- posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach pomocy społecznej,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 26 września 2012r (Dz. U. z 2012 r., poz. 1081),
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy,
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi ( art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz problematyki społecznej, w tym: zagadnień prawnych dotyczących przyznawania świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych,
- Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych,
- Znajomość problematyki związanej z pozyskiwaniem środków finansowych z Unii Europejskiej (ukierunkowane na działania służące klientom pomocy społecznej),
- Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, odporność nas stres, pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, terminowość, rzetelność,
- Umiejętność kierowania zespołem ludzkim,
- Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.
Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, funduszu alimentacyjnego i innych wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki,
- dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
- pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji,
- współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami oraz instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych,
- inicjowanie nowych form pomocy,
- kierowanie miejskim ośrodkiem pomocy społecznej i reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie zadań statutowych jednostki,
- organizowanie pracy socjalnej miejskiego ośrodka pomocy społecznej,
- planowanie finansowe jednostki i realizacja,
- składanie Radzie Miejskiej corocznych sprawozdań z działalności ośrodka pomocy społecznej oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu przy ul. Kolejowej 25A, w pokoju na pierwszym piętrze.
- Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
- Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w wrześniu 2022r. wyniósł mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- CV;
- kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r.poz. 1634ze zm.).
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.;
- kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia,
- inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
- Informacje dodatkowe:
- Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko – Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu” w terminie do dnia 18 listopada 2022 roku do godz.12.00.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek.
- Informacja o:
- spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
- wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
- Informacje pozostałe:
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
- Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydata do pracy
- Oświadczenia przy rekrutacji
- Ogłoszenie