Wersja obowiązująca z dnia

Kierownik (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: 
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu

 

  1. Wymagania niezbędne: 
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe (pożądane ukończone studia wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, prawo, administracja, ekonomia, socjologia),
    3. posiadanie co najmniej 5-letniego stażu pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach pomocy społecznej,
    4. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej określona rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 26 września 2012r (Dz. U. z 2012 r., poz. 1081),
    5. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    6. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    7. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy,
    8. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi ( art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych),
    9. nieposzlakowana opinia.
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość ustawy o pomocy społecznej oraz problematyki społecznej, w tym: zagadnień prawnych dotyczących przyznawania świadczeń pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych,
    2. Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych,
    3. Znajomość problematyki związanej z pozyskiwaniem środków finansowych z Unii Europejskiej (ukierunkowane na działania służące klientom pomocy społecznej),
    4. Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, sumienność, systematyczność, odporność nas stres, pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, terminowość, rzetelność,
    5. Umiejętność kierowania zespołem ludzkim,
    6. Znajomość obsługi komputera i programów biurowych.

      Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
       
  3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
    1. realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, funduszu alimentacyjnego i innych wynikających z przepisów prawa i statutu jednostki,
    2. dokonywanie analiz i ocen zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
    3. pomoc w uzyskiwaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości pomocy ze strony innych instytucji,
    4. współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami oraz instytucjami w celu przeciwdziałania i ograniczenia patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych,
    5. inicjowanie nowych form pomocy, 
    6. kierowanie miejskim ośrodkiem pomocy społecznej i reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie zadań statutowych jednostki,
    7. organizowanie pracy socjalnej miejskiego ośrodka pomocy społecznej,
    8. planowanie finansowe jednostki i realizacja,
    9. składanie Radzie Miejskiej corocznych sprawozdań z działalności ośrodka pomocy społecznej oraz przedstawianie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
       
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    1. Praca w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu przy ul. Kolejowej 25A, w pokoju na pierwszym piętrze.
    2. Praca przy komputerze, kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.
    3. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy. 
    4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w wrześniu 2022r. wyniósł mniej niż 6%.
       
  5. Wymagane dokumenty:
    1. List motywacyjny;
    2. CV;
    3. kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe; 
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego;
    5. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku; 
    6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
    7. oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych;
    8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną;
    9. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 147 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U.  z 2022 r.poz. 1634ze zm.).
    10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
       
  6. Dokumenty dodatkowe:
    1. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.;
    2. kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia,
    3. inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
       
  7. Informacje dodatkowe:
    1. Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko – Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu” w terminie do dnia 18 listopada 2022 roku do godz.12.00. 
    3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym w/w terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy ogłoszeń przy ul. Rynek. 
    4. Informacja o:
      1. spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
      2. wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.

        O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
         
  8. Informacje pozostałe:
    1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@gminareszel.pl
    2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wynik ogłoszenia