Główny księgowy (Etatów: 1/2 )
Informacje dodatkowe:
Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Główny księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy w Reszlu
umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony,
wymiar czasu pracy – 1/2 etatu
proponowany termin zatrudnienia 01.08.2021 r.
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe oraz co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości w tym co najmniej 2 lata w jednostce sektora finansów publicznych,
- wykształcenie: średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna o kierunku rachunkowości oraz co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, w tym co najmniej 3 lata w jednostce sektora finansów publicznych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność interpretacji i zastosowania aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzchownych zadań,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu Office oraz preferowana znajomość obsługi programu Puma,
- umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie, kreatywność, punktualność, dokładność i samodzielność,
- znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,
- znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i jej aktów wykonawczych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i jej aktów wykonawczych,
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i jej aktów wykonawczych,
- ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i jej aktów wykonawczych,
- ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług i jej aktów wykonawczych,
- ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej i jej aktów wykonawczych,
- ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych i jej aktów wykonawczych,
- rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy.
- Zakres wykonywania zadań na w/w stanowisku, m.in.:
- organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki,
- wykonywanie dyspozycji środków finansowych,
- dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych,
- prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników i zleceniobiorców,
- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej ZUS,
- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym,
- prowadzenie rozliczeń otrzymywanych dotacji;
- rozliczenie inwestycji,
- rozliczenie inwentaryzacji,
- właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną,
- sporządzanie sprawozdań finansowych, analiz, bilansów,
- opracowanie układu wykonawczego budżetu, kontrola jego realizacji, bieżąca jego aktualizacja oraz monitorowanie postępu finansowego planu budżetowego,
- prowadzenie ewidencji kart drogowych i miesięcznych kart eksploatacyjnych,
- prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie postępowań w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- kompletowanie i wstępna weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych,
- przygotowywanie przelewów bankowych.
- Informacja o warunkach pracy:
- praca w siedzibie Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu przy ul. Podzamcze 1, w pokoju na parterze,
- praca przy komputerze, współpraca z systemem informatycznym,
- praca biurowa w niepełnym wymiarze czasu pracy (½ etatu), w systemie jednozmianowym.
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu),
- list motywacyjny,
- Curriculum Vitae (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje, umiejętności,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na w/w stanowisku,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną (w załączeniu).
Dokumenty tj. kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV oraz oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w Środowiskowym Domu Samopomocy w Reszlu lub drogą pocztową na adres: Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu, ul. Podzamcze 1, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Główny księgowy w ŚDS w Reszlu” w terminie do dnia 07.06.2021 roku do godz. 14.
- Informacje dodatkowe:
- O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą telefonicznie na podany numer kontaktowy.
- Dokumenty, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
- Informacja o wyniku naboru będą ogłoszone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.reszel.warmia.mazury.pl oraz na tablicy informacyjnej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Reszlu.
- Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze: główny księgowy, lub jego unieważnienia w każdym czasie, bez podania przyczyny.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Reszlu w kwietniu 2021r. wynosił poniżej 6%.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydata do pracy
- Ogłoszenie
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Ogłoszenie nabór - skan