Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent w Dziale Budżetowo-Finansowym
Urzędu Gminy w Reszlu
1.Wymagania formalne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie: co najmniej średnie ekonomiczne lub pokrewne z maturą,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawa w szczególności: w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, klasyfikacji budżetowej, planu kont, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o świadczeniach rodzinnych itp.
2) umiejętności obsługi komputera w zakresie programów pakietu Office oraz preferowana znajomość obsługi programu Płatnik, PUMA, programów finansowo-księgowych,
3) preferowane:
a) wykształcenie wyższe: ekonomia, rachunkowość, finanse lub pokrewne,
b) ukończone kursy i szkolenia księgowe,
c) doświadczenie zawodowe.
Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Opis zadań wykonywanych na stanowisku:
1) naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników, wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych oraz innych świadczeń na rzecz pracowników i osób fizycznych,
2) rozliczenia z ZUS, podatku od osób fizycznych, PFRON i in.,
3) prowadzenia kart wynagrodzeń w sposób umożliwiający udokumentowanie wynagrodzeń stanowiących podstawę emerytury lub renty, oraz w sposób umożliwiający rozliczenie z tytułu podatku od osób fizycznych,
4) prowadzenie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników,
5) prowadzenie i aktualizacja ksiąg inwentarzowych majątku Gminy, przygotowywanie analiz i zestawień,
6) nadzór nad przeprowadzeniem i rozliczeniem wyników inwentaryzacji składników majątkowych Gminy,
7) inne zadania określone szczegółowo w zakresie obowiązków.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Praca w siedzibie Urzędu Gminy Reszel – w Dziale Budżetowo-Finansowym przy ul. Rynek 24, w pokoju na parterze.
2) Praca przy komputerze; kontakt z klientem wewnętrznym i pracownikami jednostek organizacyjnych Gminy.
3) Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony.
4) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2020 roku wynosił poniżej 6%.
5. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) CV,
3) kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego,
5) oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku,
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną,
9) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Dokumenty dodatkowe:
1) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.,
2) kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia,
3) inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
7. Informacje dodatkowe:
1) Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata
2) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy w Reszlu ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór – referent BF” w terminie do dnia 22 maja 2020 roku do godz.12.00.
3) Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy przy ul. Rynek.
4) Informacja:
a) o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
b) o wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
5) O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
8. Informacje pozostałe
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@ugreszel.pl
2) Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Załączniki
Treść ogłoszenia
- Ogłoszenie o naborze
- Oświadczenia przy rekrutacji
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla kandydata do pracy