Wersja obowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 
Referent w Dziale Budżetowo-Finansowym
 Urzędu Gminy w Reszlu

  1. Wymagania formalne: 
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie:  co najmniej średnie ekonomiczne lub pokrewne z maturą, 
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
    4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
    5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy. 
       
  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. znajomość przepisów prawa w  szczególności: w zakresie ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, klasyfikacji budżetowej, planu kont, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawa o świadczeniach rodzinnych itp.
    2. umiejętności obsługi komputera w zakresie programów pakietu Office oraz preferowana znajomość obsługi programu Płatnik, PUMA, programów finansowo-księgowych,
    3. preferowane:
      1. wykształcenie wyższe:  ekonomia, rachunkowość, finanse lub pokrewne,
      2. ukończone kursy i szkolenia księgowe,
      3. doświadczenie zawodowe.

​​​​​Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania  poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.

  1. Opis zadań wykonywanych na stanowisku: 
    1. naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń pracowników, wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych oraz innych świadczeń na rzecz pracowników i osób fizycznych,
    2. rozliczenia z ZUS, podatku od osób fizycznych, PFRON i in.,
    3. prowadzenia kart wynagrodzeń w sposób umożliwiający udokumentowanie wynagrodzeń stanowiących podstawę emerytury lub renty, oraz w sposób umożliwiający rozliczenie z tytułu podatku od osób fizycznych,
    4. prowadzenie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników,
    5. prowadzenie i aktualizacja ksiąg inwentarzowych majątku Gminy, przygotowywanie analiz i zestawień,
    6. nadzór nad przeprowadzeniem i rozliczeniem wyników inwentaryzacji składników majątkowych Gminy,
    7. inne zadania określone szczegółowo w zakresie obowiązków.
       
  2. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 
    1. Praca w siedzibie Urzędu Gminy Reszel – w Dziale Budżetowo-Finansowym  przy ul. Rynek 24, w pokoju na parterze. 
    2. Praca przy komputerze; kontakt z klientem wewnętrznym i pracownikami jednostek organizacyjnych Gminy. 
    3. Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony.
    4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2020 roku wynosił poniżej 6%.
       
  3. Wymagane dokumenty: 
    1. List motywacyjny, 
    2. CV,
    3. kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie, 
    4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego, 
    5. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku, 
    6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    7. oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
    8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną,
    9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
       
  4. Dokumenty dodatkowe: 
    1. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in., 
    2. kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia, 
    3. inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie. 
       
  5. Informacje dodatkowe:
    1. Wszystkie składane dokumenty  (w tym  kserokopie dokumentów)  winny być podpisane przez kandydata.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy w Reszlu ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór – referent BF w terminie do dnia 17 kwietnia 2020 roku do godz.12.00
    3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy przy ul. Rynek. 
    4. Informacja:
      1. o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
      2. o wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
    5. O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
       
  6. Informacje pozostałe
    1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@ugreszel.pl
    2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia