Wersja obowiązująca z dnia
Referent (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – 1 etat
Referent w Urzędzie Gminy w Reszlu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie co najmniej średnie (z maturą)
- doświadczenie zawodowe - minimum 1 rok na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi i/lub realizacją procesu inwestycyjnego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa w zakresie: prawa budowlanego, zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, KPA, o finansach publicznych,
- znajomość etapów procesu inwestycyjnego w jednostkach sektora finansów publicznych,
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, Excel),
- pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, zdolności organizacyjne, terminowość, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
- Opis zadań wykonywanych na stanowisku:
Udzielanie zamówień publicznych i realizacja zadań inwestycyjnych gminy, finansowanych ze środków własnych i innych, w szczególności:
W zakresie zamówień publicznych:- przygotowywania specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektami umów,
- przeprowadzanie procedury przetargowej zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac komisji przetargowej,
- przygotowywanie projektów zarządzeń Burmistrza w sprawie zamówień publicznych, w tym zarządzeń w sprawie powoływania komisji przetargowych,
- przygotowywanie wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
W zakresie inwestycji:
- opracowywania planów inwestycyjno - remontowych w gminie,
- nadzorowania i kontroli przebiegu realizacji zadań na placach budowy inwestycji gminnych,
- wdrażania projektów i ich realizacja w przypadku otrzymania dofinansowania,
- prowadzenie dokumentacji inwestycji gminnych, modernizacji i remontów obiektów budowlanych i budowli zatwierdzonych do realizacji w budżecie gminy,
- sporządzania wniosków o dotacje i pożyczki na dofinansowanie inwestycji publicznych, w tym ze środków Unii Europejskiej,
- rozliczania inwestycji, w tym współfinansowanych ze środków UE.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w Urzędzie Gminy w Reszlu – w Dziale Techniczno-Budowlanym przy ul. Reymonta 1-4, w pokoju na parterze (wysoki parter).
- Praca przy komputerze, kontakt z interesantami.
- Praca na stanowisku, obok pracy biurowej obejmuje również wyjazdy i prace w terenie, w miejscach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Reszel.
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nie określony poprzedzona umową na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w czerwcu 2019 r. wyniósł mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- CV ,
- kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje zawodowe
- dokument potwierdzający doświadczenie na aplikowanym stanowisku
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego,
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.,
- kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia,
- inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
- Informacje dodatkowe
- Wszystkie składane dokumenty (w tym kserokopie dokumentów) winny być podpisane przez kandydata.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu, lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór – referent” w terminie do dnia 06 grudnia 2019 roku do godz.12.00.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy przy ul. Rynek.
- Informacja:
- o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego
- o wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
- O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
- Informacje pozostałe
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@ugreszel.pl
- Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.