Wersja nieobowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent 
w Urzędzie Gminy w Reszlu

  1. Wymagania formalne: 
    1. obywatelstwo polskie,
    2. wykształcenie wyższe ,
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 
    5. niekaralność  z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych
    6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy. 
       
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. preferowane wykształcenie wyższe: administracja,  ochrona środowiska, rolnictwo
    2. doświadczenie w pracy na stanowisku  o profilu ochrona środowiska , rolnictwo, gospodarka odpadami lub podobne
    3. znajomość  przepisów prawa w zakresie  ustaw: prawo  ochrony środowiska, utrzymanie czystości i porządku w gminach, o ochronie zwierząt, o kształtowaniu ustroju rolnego, o lasach, o ochronie przyrody, o odpadach  itp.,
    4. znajomość przepisów ustaw:  o samorządzie gminnym, KPA , o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych,
    5. pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, zdolności organizacyjne, terminowość, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres. 

      Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania  poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
       
  3. Opis zadań wykonywanych na stanowisku: 
    Realizacja zadań gminy  w zakresie
    1. ochrony środowiska, z tego, min.:
      • prowadzenie spraw związanych z systemem gospodarki odpadami,
      • przygotowywanie zezwoleń na świadczenie usług w zakresie usuwania, wykorzystywania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, bieżąca kontrola świadczenia usług w powyższym zakresie, udzielonych zezwoleń oraz prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń,
      • gromadzenie danych, analiza informacji, inicjowanie i koordynacja działań zgodnie z kompetencjami Gminy w zakresie ochrony środowiska,
    2. utrzymania porządku i czystości w gminach
      •  zapewnienie wykonywania zadań Gminy wynikających z przepisów o utrzymaniu porządku i czystości na terenie gminy
      • współdziałanie w zakresie tworzenie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu selektywnej zbiórki odpadów,
      • współdziałanie w zakresie wykrywania i usuwania nielegalnych wysypisk śmieci 
    3. ochrony zwierząt
      • współdziałanie z jednostkami i instytucjami w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt
      • realizacja przepisów ustawy o ochronie zwierząt, w tym przygotowywanie wymaganych prawem planów, programów , strategii oraz monitorowanie realizacji tych uregulowań 
    4. rolnictwa, z tego min. 
      • współdziałanie ze związkami rolników i hodowców, ODR, Izbami Rolniczymi,
      • współorganizowanie szkoleń dla rolników,  
      • prowadzenie spraw związanych z prawidłowym przeprowadzeniem spisów rolnych
    5. ochrony przyrody
       
  4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 
    1. Praca w Urzędzie Gminy w Reszlu – w Dziale Techniczno-Budowlanym przy ul. Reymonta 1-4, w pokoju na parterze.
    2. Praca przy komputerze; kontakt z interesantami. 
    3. Praca na stanowisku, obok pracy biurowej obejmuje również wyjazdy i prace w terenie, w miejscach realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Reszel.
    4. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nie określony poprzedzona umową na czas określony.
    5. Wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych  w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów   rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu  osób  niepełnosprawnych w październiku 2018  r. wyniósł mniej niż 6%.
       
  5. Wymagane dokumenty: 
    1. List motywacyjny,
    2. CV ,
    3. kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie, 
    4. kserokopie świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje zawodowe
    5. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego, 
    6. oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku, 
    7. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    8. oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych,
    9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną,
    10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
       
  6. Dokumenty dodatkowe: 
    1. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in., 
    2. kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia, 
    3. inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie. 
       
  7. Informacje dodatkowe
    1. Wszystkie składane dokumenty  (w tym  kserokopie dokumentów)  winny być podpisane przez kandydata.
    2. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją: „Nabór – referent” w terminie do dnia 12 kwietnia 2019 roku do godz.12.00. 
    3. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy przy ul. Rynek. 
    4. Informacja:
      1. o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
      2. o wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
    5. O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
       
  8. Informacje pozostałe
    1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@ugreszel.pl
    2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wynik ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.