Wersja nieobowiązująca z dnia

Referent (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:  referent 
w Dziale Budżetowo-Finansowym Urzędu Gminy w Reszlu


1.Wymagania formalne: 

1) obywatelstwo polskie
2) wykształcenie:  co najmniej średnie 
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 
4) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
5) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy. 

2. Wymagania dodatkowe: 

1)    preferowane wykształcenie wyższe:  ekonomia, rachunkowość, finanse
2)    znajomość  przepisów prawa w  szczególności: w zakresie ustawy  o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, klasyfikacji budżetowej, planu kont , ustawa o podatku od towarów i usług, 
3)    ukończenie kursów i szkoleń księgowych
4)    umiejętności obsługi komputera w zakresie programów finansowo-księgowych oraz pakietu Office, preferowana znajomość obsługi programu  PUMA i Bestia
5)    pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, zdolności organizacyjne, terminowość, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres. 

Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania  poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.

3. Opis zadań wykonywanych na stanowisku: 

1.    Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym, w tym dekretacja faktur i rachunków.
2.    Sporządzanie przelewów , w tym w systemie informatycznym 
3.    Sprawdzanie pod względem rachunkowym sprawozdawczości jednostek podległych.
4.    Weryfikacja i aktualizacja  sprawozdawczości  z wykonania budżetu gminy za okresy półroczne i roczne w zakresie zmian wprowadzanych uchwałami Rady Miejskiej i zarządzeniami Burmistrza
5.    Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami zbiorczej sprawozdawczości z wykonania budżetu 
6.    Prowadzenie spraw w zakresie VAT:
a)    prowadzenie ewidencji VAT,
b)    naliczanie podatku VAT,
c)    wystawianie rachunków na towary i usługi podlegające opodatkowaniu VAT,
d)    sporządzanie miesięcznych deklaracji z podatku od towarów i usług,
e)    odprowadzanie należnego VAT do Urzędu Skarbowego w określonym przepisami terminie.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 

1)    Praca w siedzibie Urzędu Gminy Reszel – w Dziale Budżetowo-Finansowym  przy ul. Rynek 24, w pokoju na parterze. 
2)    Praca przy komputerze; kontakt z klientem wewnętrznym i pracownikami jednostek organizacyjnych Gminy. 
3)    Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nie określony poprzedzona umową na czas określony.
4)    Wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych  w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów   rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu  osób  niepełnosprawnych w październiku 2018  r. wyniósł mniej niż 6%.

5. Wymagane dokumenty: 

1)    List motywacyjny, 
2)    CV 
3)    kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie, 
4)    kserokopie świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje zawodowe
5)    oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego, 
6)    oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku, 
7)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
8)    oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych
9)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną
10)    kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 

6. Dokumenty dodatkowe: 

1)    kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in., 
2)    kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia, 
3)    inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie. 

7.Informacje dodatkowe

1)    Wszystkie składane dokumenty winny być podpisane przez kandydata.

2)    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu , lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją : „Nabór – referent BF” ” w terminie do dnia 25 stycznia  2019 roku do godz.12.00. 

3)    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl  oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy przy ul. Rynek. 

4)    Informacja :
a) o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
b) o wynikach naboru
zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.

5)     O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.

8.Informacje pozostałe

1)    Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@ugreszel.pl

2)    Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.