Wersja nieobowiązująca z dnia
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ RESZLA
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze:
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Reszlu
1.Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 z późn.zm)
- wykształcenie wyższe magisterskie
- na kierunku prawo lub administracja
lub
- wyższe studia prawnicze lub administracyjne za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. poz. 1668 ze zm.), albo uznany za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy
lub
- tytułu zawodowy magistra i studia podyplomowe w zakresie administracji;
- co najmniej trzyletni łączny staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku pracy.
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi ( art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych)
- nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy -Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, ustawy- Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks wyborczy.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość obsługi komputera.
- Pracowitość, zdyscyplinowanie, komunikatywność, zdolności organizacyjne, terminowość, sumienność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
Spełnienie wymagań dodatkowych weryfikowane będzie w dalszym etapie postępowania poprzez test umiejętności oraz w toku rozmowy kwalifikacyjnej.
3. Opis zadań wykonywanych na stanowisku:
Do zadań Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należy m.in.:
- wykonywanie czynności z zakresu stanu cywilnego, w szczególności:
- rejestracja stanu cywilnego w zakresie urodzeń, małżeństw i zgonów,
- wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń o dokonanych w księgach stanu cywilnego wpisach lub ich braku, prowadzenie ewidencji wydanych odpisów,
- migracja aktów stanu cywilnego,
- prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności, w tym postępowań administracyjnych,
- obsługa oprogramowania do dowodów osobistych (RDO), ewidencji ludności (PESEL), akt stanu cywilnego (BUSC),
- prowadzenie całości dokumentacji związanej z wydawaniem dowodów osobistych,
- prowadzenie spraw z zakresu aktualizacji rejestru mieszkańców do celów wyborów powszechnych.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Praca w siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu przy ul. Rynek 24 na I piętrze.
- Praca przy komputerze; kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym oraz pracownikami jednostek organizacyjnych Gminy.
- Praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas nie określony poprzedzona umową na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Reszlu, w rozumieniu przepisów rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w październiku 2018 r. wyniósł mniej niż 6%.
5. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- CV
- kserokopie świadectw i dyplomów ukończenia szkół potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw, dyplomów, zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje zawodowe
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie złożone w trybie art. 233 Kodeksu Karnego,
- oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym ewentualne zatrudnienie na stanowisku,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
- oświadczenie o niekaralności z tyt. naruszenia dyscypliny finansów publicznych
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wraz z klauzulą informacyjną
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Dokumenty dodatkowe:
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach i in.,
- kserokopie świadectw pracy z miejsc poprzedniego zatrudnienia,
- inne dokumenty, które wg opinii kandydata mogą być pomocne przy ocenie.
7.Informacje dodatkowe
- Wszystkie składane dokumenty winny być podpisane przez kandydata.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w kancelarii Urzędu Gminy w Reszlu , lub drogą pocztową na adres Urząd Gminy ul. Rynek 24, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją : „Nabór – USC” ” w terminie do dnia 26 listopada 2018 roku do godz.12.00.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bipreszel.warmia.mazury.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy oraz na tablicy przy ul. Rynek.
- Informacja :
- o spełnieniu wymagań formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania konkursowego,
- o wynikach naboru zamieszczona zostanie w sposób właściwy jak dla jego ogłoszenia.
- O terminach dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego kandydaci informowani będą droga elektroniczną na wskazany adres e-mail lub telefonicznie na podany numer kontaktowy.
8.Informacje pozostałe
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Reszla, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy w Reszlu pod adresem e-mail: iod@ugreszel.pl
- Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych powierzonych w procesie rekrutacji zawiera treść oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia.