Wersja nieobowiązująca z dnia

Inspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu 
ogłasza nabór na Inspektora ds. kadrowo-płacowych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu

  1. Nazwa i adres jednostki:

Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu

ul. Podzamcze1

11-440 Reszel

  1. Stanowisko:

Inspektor ds. kadr i płac

  1. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie;
    • ukończył studia wyższe ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, techniczne lub średnie ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na ww. stanowisku, z trzyletnim doświadczeniem zawodowym;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
    • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  2. Wymagania dodatkowe (preferowane-podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydata):
    • umiejętność interpretacji i zastosowania aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzchownych zadań;
    • znajomość ogólna zagadnień rachunkowości budżetowej,
    • znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potracenia składek,
    • znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT),
    • znajomość przepisów płacowych,
    • znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
    • znajomość przepisów ZUS i PFRON,
    • znajomość obsługi programów komputerowych, w tym kadrowo – płacowych i zleconych,
    • biegła znajomość obsługi komputera,
    • umiejętność sporządzania list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego),
    • znajomość obsługi programu „Płatnik”, w tym: umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
    • komunikatywność i umiejętność współpracy,
    • znajomość prowadzenia akt i spraw osobowych pracowników,
    • znajomość spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  3. Zakres wykonywania zadań na ww. stanowisku, m.in:
    • zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla pracowników,
    • dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS,
    • sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych,
    • naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej i innych,
    • prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z urzędem skarbowym,
    • wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników,
    • prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Ośrodka,
    • sporządzanie umów o pracę i umów zlecenie oraz rachunków, 
    • sporządzanie analiz kadrowych, prognoz i sprawozdawczości, sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotyczących spraw pracowniczych,
    • prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    • rejestracja pism przychodzących i wychodzących ŚDS,
    • zapotrzebowanie na materiały biurowe i środki czystości i inne wynikające z zapotrzebowania,
    • gromadzenie i przechowywanie akt prawnych i zarządzeń wewnętrznych,
    • przygotowywanie  postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
    • wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
    • wystawianie delegacji służbowych dla delegowanych pracowników,
    • sporządzanie i przesyłanie sprawozdań w zakresie funkcjonowania Ośrodka w aplikacji CAS
  4. Informacja o warunkach pracy:
    • praca biurowa w budynku ŚDS;
    • praca wymaga współpracy z systemem informatycznym;
    • praca w systemie jednozmianowym 1 etatu; (40 godzin tygodniowo)
  5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    • CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy;
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
    • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie);
    • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowych kwalifikacji;
    • pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe;
    • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego;

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych(tj. Dz. U. Z 2016 r. poz. 922) i ustawa z dnia 
21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. Z 2016r. Poz. 902).

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście u Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.04.2018r. do godz.: 15.00 lub przesłać pocztą (listem poleconym) na adres:
Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu
ul. Podzamcze 1
11-440 Reszel
 
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: " Nabór na wolne stanowisko inspektora ds. kadr i płac w Środowiskowym Domu Samopomocy w Reszlu", w przypadku nadania oferty decyduje data wpływu do placówki.
Dokumenty, które wpłyną do Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Środowiskowym Domu Samopomocy w Reszlu w dniu 11.04.2018r. Informacje o wynikach naboru będą ogłoszone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.reszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Reszel. 
Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania w sprawie naboru na wolne stanowisko inspektora ds. kadr i płac lub jego unieważnienie w każdym czasie, bez podania przyczyny.
 

Załączniki

Treść ogłoszenia

  • Ogłoszenie
    format: pdf, rozmiar: 2.01 MB, data dodania:

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.