Stanowisko urzędnicze ds. usług opiekuńczych i kancelaryjnych (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. usług opiekuńczych i kancelaryjnych
w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Reszlu
ul. Kolejowa 25a, 11-440 Reszel
- Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
- Liczba stanowisk: 1
I WYMAGANIA WARUNKUJĄCE DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W NABORZE
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.,
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne
przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7) wykształcenie: wyższe,
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i umiejętność obsługi komputera w środowisku oprogramowania:
Word, Excel, Pomost,
2) umiejętność redagowania pism,
3) umiejętność korzystania z przepisów prawa,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) dokładność i samodzielność,
6) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w jednostkach pomocy społecznej,
7) preferowane wykształcenie wyższe na kierunku praca socjalna,
Cechy osobowościowe:
uczciwość, komunikatywność, punktualność, solidność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, odporność na stres, zaangażowanie, odpowiedzialność, samodzielność.
II. INFORMACJA O WARUNKACH ZATRUDNIENIA NA DANYM STANOWISKU:
1) praca administracyjno – biurowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin dziennie,
obsługa sprzętu biurowego,
2) miejsce pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu, ul. Kolejowa 25a, 11-440 Reszel,
3) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
III. INFORMACJA O ZATRUDNIENIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) zestawienie oraz realizacja potrzeb usług opiekuńczych na podstawie zgłoszonych potrzeb przez
pracowników socjalnych z rejony działania,
2) prowadzenie ewidencji i rozliczeń usług opiekuńczych,
3) opracowanie analiz raportów i sprawozdawczości w sprawach usług opiekuńczych,
4) kontrola i monitorowanie terminowości wpłat za usługi opiekuńcze,
5) kontrola usług opiekuńczych w środowisku,
6) stała współpraca z lekarzem rodzinnym, pielęgniarką środowiskową, poradniami
specjalistycznymi w sprawach dotyczących podopiecznych korzystających z usług opiekuńczych,
7) prowadzenie składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
8) prowadzenie BHP w zakresie ochrony indywidualnej pracowników,
9) prowadzenia kancelarii ogólnej oraz sekretariatu Ośrodka,
10) prowadzenie ewidencji kart drogowych i rozliczeń dotyczących eksploatacji samochodu,
11) prowadzenie na bieżąco zaopatrzenia w materiały niezbędne do działalności Ośrodka,
12) prowadzenie ewidencji wyposażenia przekazywanego pracownikom na poszczególne stanowiska
pracy,
13) realizacja zadań obrony cywilnej i zarządzenia kryzysowego,
Zakres odpowiedzialności:
1) właściwe i terminowe wykonywanie obowiązków,
2) rzetelne sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości,
3) merytoryczne załatwianie spraw zgodnie z przewidzianymi prawem przepisami i wytycznymi
przełożonych,
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys CV,
2) list motywacyjny (podpisany odręcznie),
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty,
uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
5) kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy,
6) podpisane oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku
urzędniczym ds. usług opiekuńczych i kancelaryjnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej
w Reszlu,
7) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
8) podpisane oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko
urzędnicze ds. usług opiekuńczych i kancelaryjnych w Miejskim Ośrodku Pomocy
Społecznej w Reszlu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych
osobowych t. j. (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-02-23
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie MOPS w Reszlu lub drogą pocztową na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Kolejowa 25a, 11-440 Reszel, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. usług opiekuńczych i kancelaryjnych” w terminie do dnia 23.02.2018 r., do godz. 15.00 (liczy się data wpływu oferty do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu).
c. Miejsce:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Kolejowa 25a 11-440 Reszel
VII. Informacje dodatkowe:
Oferty niekompletne lub, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Reszlu.