Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała Nr XXI/132/2025 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 października 2025 roku w sprawie: przejęcia przez Gminę Reszel zadania bieżącego utrzymania dróg kategorii powiatowej położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel.

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr XXI/132/2025
Rady Miejskiej w Reszlu
z dnia 29 października 2025 roku

w sprawie: przejęcia przez Gminę Reszel zadania bieżącego utrzymania dróg kategorii powiatowej położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 11 oraz art. 8 ust.  2a ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1153 z późn. zm.), art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 889) oraz art. 113 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1518 z późn. zm.)

uchwala się, co następuje:

§ 1.

  1. Wyraża się zgodę na przejęcie przez Gminę Reszel zadania bieżącego utrzymania dróg kategorii powiatowej polegających na wykonywaniu robót konserwacyjnych i porządkowych na drogach powiatowych położonych w granicach administracyjnych miasta Reszel.
  2. Wykaz i opis dróg przekazanych do utrzymania stanowi załącznik do niniejszej uchwały. 
  3. Przejęcie zadań nastąpi na okres od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r. 
  4. Przejęcie zadań nastąpi na mocy porozumienia zawartego między Gminą Reszel, a Powiatem Kętrzyńskim.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Reszla. 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Reszlu
 

Załączniki

Treść aktu