Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 120/2025 RESZLA Burmistrza Reszla z dnia 20 października 2025 r. w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu „Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 120/2025
RESZLA Burmistrza Reszla
z dnia 20 października 2025 r.

w sprawie: przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu „Rocznego Programu Współpracy Gminy Reszel z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 1153), art. 5a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1491 ze zm.) oraz Uchwały Nr VIII/33/2011 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 marca 2011 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działającymi na terenie Gminy Reszel projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, Burmistrz Reszla ogłasza konsultacje społeczne projektu Rocznego Programu Współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 r.

§ 1.
Przedmiotem konsultacji jest „Roczny Program Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.

§ 2.
Celem konsultacji jest wyrażenie opinii organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, działających na terenie Gminy Reszel na temat projektu „Rocznego Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.

§ 3.
Konsultacje będą przeprowadzone w terminie od 20 października 2025 r. do 03 listopada 2025r. 

§ 4.
Konsultacje przeprowadzone będą za pomocą następujących instrumentów dialogu społecznego:

  1. Umieszczenia informacji na stronie internetowej Urzędu Gminy w Reszlu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej w Urzędu Gminy w Reszlu,
  2. Wyrażenia pisemnej opinii na załączonym do ogłoszenia formularzu uwag,
  3. Wysłanie drogą elektroniczną projektu programu do organizacji pozarządowych z terenu Gminy Reszel.

§ 5.

  1. Opinie i uwagi należy przedkładać:
    1. osobiście w Urzędzie Gminy – w godzinach pracy Urzędu Gminy w Reszlu,
    2. pocztą na adres: Urząd Gminy w Reszlu, ul. Rynek 24, 11-440 Reszel,
    3. drogą elektroniczną na załączonym do ogłoszenia formularzu uwag na adres: urzadgminy@gminareszel.pl.
  2. Ogłoszenie o konsultacjach zostanie umieszczone: 
    1. na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Gminy w Reszlu,
    2. na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Reszlu,
    3. na tablicach ogłoszeń w sołectwach.

§ 6.
Konsultacje mają charakter opiniodawczy, a ich wynik nie wiąże Burmistrza Reszla.

§ 7.
Konsultacje uważa się za ważne bez względu na liczbę osób, organizacji i podmiotów w nich uczestniczących.

§ 8.
Projekt „Rocznego Programu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi oraz Podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok” stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 9.
Ogłoszenie o konsultacjach stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia

§ 10.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

BURMISTRZ RESZLA
/-/ Andrzej Lewandowski
 

Załączniki

Treść aktu