Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 20/2025 Burmistrza Reszla z dnia 19 lutego 2025 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 20/2025
Burmistrza Reszla
z dnia 19 lutego 2025 r.

w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel

Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320)

powołuję

  1. Komisję przetargową w składzie:
    1. Piotr Chamik - Przewodniczący
    2. Urszula Sawa - Członek
    3. Paulina Boroszko - Sekretarz

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel

Otwarcie ofert nastąpi: 04 marca 2025 r., godz. 10.30.

  1. W pracach komisji przetargowej mogą uczestniczyć w charakterze biegłych brokerzy ubezpieczeniowi:
    1. Marek Ludwiczak
    2. Mateusz Bastkowski
  2. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03.02.2021 r. z późn. zm.
  3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu