Wersja obowiązująca z dnia
ZARZĄDZENIE Nr 20/2025 Burmistrza Reszla z dnia 19 lutego 2025 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 20/2025
Burmistrza Reszla
z dnia 19 lutego 2025 r.
w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel
Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320)
powołuję
- Komisję przetargową w składzie:
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Urszula Sawa - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel
Otwarcie ofert nastąpi: 04 marca 2025 r., godz. 10.30.
- W pracach komisji przetargowej mogą uczestniczyć w charakterze biegłych brokerzy ubezpieczeniowi:
- Marek Ludwiczak
- Mateusz Bastkowski
- Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03.02.2021 r. z późn. zm.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.