ZARZĄDZENIE Nr 17/2025 Burmistrza Reszla z dnia 10 lutego 2025 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na zadanie: "Modernizacja Stadionu Miejskiego oraz infrastruktury sportowej w miejscowości Reszel”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 17/2025
Burmistrza Reszla
z dnia 10 lutego 2025 r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na zadanie: "Modernizacja Stadionu Miejskiego oraz infrastruktury sportowej w miejscowości Reszel”
Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) oraz w związku z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.)
powołuję
- Komisję przetargową w składzie:
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Marek Płócienniczak - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320)
Otwarcie ofert nastąpi 25 lutego 2025 r. o godz. 11:30.
- Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.