Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała Nr I/6/2024 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 7 maja 2024 roku w sprawie: wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reszlu.

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr I/6/2024
Rady Miejskiej w Reszlu
z dnia 7 maja 2024 roku

w sprawie: wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reszlu.

Na podstawie art. 18b ust.3 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 609) oraz § 3 ust. 2 Załącznika Nr 10 do Statutu Gminy Reszel, stanowiącego załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XIII/92/2019 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 sierpnia 2019 roku w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie statutu Gminy Reszel (Dz. U. Woj. W-M z 2019 roku poz.4367 ze zmianami)

uchwala się, co następuje:

§ 1. Przewodniczącym Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reszlu został wybrany Pan Grzegorz Jaruga 

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty w Gminie Reszel.
 

Załączniki

Treść aktu