Wersja obowiązująca z dnia

Uchwała Nr I/5/2024 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 7 maja 2024 roku w sprawie: powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reszlu.

Informacje dodatkowe:

Uchwała Nr I/5/2024
Rady Miejskiej w Reszlu
z dnia 7 maja 2024 roku

w sprawie: powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reszlu.

Na podstawie art. 18b ust.1,2,3 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 609) oraz § 24a ust. 1-3 Statutu Gminy Reszel, stanowiącego załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XIII/92/2019 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 29 sierpnia 2019 roku w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie statutu Gminy Reszel (Dz.U.Woj.W-M z 2019 roku poz.4367 ze zmianami)

uchwala się, co następuje:

§ 1. Powołuje się Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Reszlu w składzie:

  1. Gałka Szymon
  2. Jaruga Grzegorz 
  3. Osiński Waldemar 
  4. Sikora Barbara
  5. Tarnicka Ewa

§ 2. Zasady i tryb działania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji określa załącznik Nr 10 do Statutu Gminy Reszel.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty w Gminie Reszel.


 

Załączniki

Treść aktu