Wersja obowiązująca z dnia
Uchwała Nr XVI/100/2025 Rady Miejskiej w Reszlu z dnia 28 maja 2025 roku w sprawie: udzielenia Burmistrzowi Reszla absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
Informacje dodatkowe:
Uchwała Nr XVI/100/2025
Rady Miejskiej w Reszlu
z dnia 28 maja 2025 roku
w sprawie: udzielenia Burmistrzowi Reszla absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
Na podstawie art. 18, ust. 2, pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku – o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz art. 271, ust.1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku – o finansach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 z późn. zm.),
uchwala się, co następuje:
§ 1. Po zapoznaniu się:
- ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Reszel za 2024 rok,
- ze sprawozdaniem finansowym,
- z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie,
- z informacją o stanie mienia Gminy Reszel,
- ze stanowiskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Reszlu,
Rada Miejska w Reszlu udziela Burmistrzowi Reszla absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez podanie do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty w Gminie Reszel.