Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 25/2025 Burmistrza Reszla z dnia 25 lutego 2025 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówienia publicznego na: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Reszel”

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 25/2025
Burmistrza Reszla
z dnia 25 lutego 2025 r.

w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia przetargu w ramach udzielenia zamówienia publicznego na: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Reszel”

Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), oraz w związku z zarządzeniem nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.

powołuję

  1.  Komisję przetargową w składzie:
    1. Ewa Sadowska - Przewodniczący
    2. Piotr Chamik - Z-ca Przewodniczącego
    3. Małgorzata Stadnik - Członek
    4. Paulina Boroszko - Sekretarz

do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 11) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)

Negocjacje odbędą się 06 marca 2025 r. o godz. 9:00.

  1. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu