Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 141/2024 Burmistrza Reszla z dnia 18 października 2024 roku w sprawie: zmiany zarządzenia w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 141/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 18 października 2024 roku

w sprawie: zmiany zarządzenia w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) oraz art. 41 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi ( Dz. U. 2023 r. poz. 2151) 

zarządza się, co następuje:

§ 1. W Zarządzeniu Nr 36/2022 Burmistrza Reszla z dnia 30 marca 2022 roku w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych § 1 otrzymuje brzmienie:

„Powołuje się Gminną Komisję Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, zwaną dalej „Komisją” w następującym składzie:
1. Halina Kwiatkowska - Przewodniczący Komisji
2. Karol Światłowski - Zastępca Przewodniczącego Komisji
3. Ewa Tabaka – Sekretarz Komisji
4. Karolina Breziuk – Danilewicz – członek Komisji 
5. Leszek Gamdzyk - członek Komisji
6. Anna Lemecha - członek Komisji
7. Dawid Stelmaszczyk - członek Komisji"

§ 2. Pozostałe zapisy Zarządzenia pozostawia się bez zmian.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Treść aktu