ZARZĄDZENIE Nr 163/2024 Burmistrza Reszla z dnia 10 grudnia 2024 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2025”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 163/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 10 grudnia 2024 r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2025”
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), oraz w związku z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.
powołuję
- Komisję przetargową w składzie:
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Marek Płócienniczak - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
Otwarcie ofert nastąpi 19 grudnia 2024 r. o godz. 1130.
- Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.