Zarządzenie Nr 128/2024 Burmistrza Reszla z dnia 20 września 2024 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 128/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 20 września 2024 r.
w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia przetargu na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Reszel.
Na podstawie § 8 ust. 1-2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 roku w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2021 r., poz. 2213.) w związku z art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. 2024 r., poz. 1145).
powołuje:
§1. Komisję w składzie:
- Piotr Chamik – Przewodniczący Komisji
- Grażyna Gałka – Sekretarz Komisji
- Magdalena Drapała - Członek Komisji
- Marek Płócienniczak – Członek Komisji
do przeprowadzenia przetargu w dniu 24.09.2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu przy ul. Reymonta 1-4, pok. Nr 3 o godz. 11:00 na zbycie nieruchomości stanowiących własność Gminy Reszel tj.:
- działkę oznaczoną numerem geodezyjnym 86/10 o pow. 800 m2 KW OL1K/00016485/7 położoną w obrębie geodezyjnym 2 miasta Reszel przy ul. Woj. Polskiego 1 zabudowaną budynkiem byłego przedszkola o pow. zabudowy 133 m2 posadowionym na w/w działce.
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.