Zarządzenie Nr 83/2024 Burmistrza Reszla z dnia 28 czerwca 2024 roku w sprawie: zmiany Zarządzenia w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy w Reszlu i gminnych jednostkach organizacyjnych
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 83/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 28 czerwca 2024 roku
w sprawie: zmiany Zarządzenia w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy w Reszlu i gminnych jednostkach organizacyjnych
Na podstawie art. 69 ust 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1270 ze zm. ) oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz.609 ze zm.)
zarządza się, co następuje:
§ 1.W Zarządzeniu Nr 12/2018 Burmistrza Reszla z dnia 26 stycznia 2018 roku w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy w Reszlu i gminnych jednostkach organizacyjnych § 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 1. Ilekroć w niniejszym zarządzeniu jest mowa o:
- dziale – oznacza to wyodrębnione w strukturze organizacyjnej Urzędu Gminy w Reszlu działy:
- Administracyjno-Prawny,
- Budżetowo-Finansowy,
- Techniczno-Budowlany,
- Dział Strategii, Rozwoju, Promocji, Oświaty i Sportu”
- komórce organizacyjnej – oznacza to wyodrębnione w strukturze organizacyjne Urzędu Gminy w Reszlu komórki organizacyjne równorzędne działom, tj.:
- Urząd Stanu Cywilnego,
- Straż Miejska,
- samodzielne stanowiska – oznacza to wyodrębnione w strukturze organizacyjnej Urzędu Gminy w Reszlu jednoosobowe stanowiska pracy, tj.
- Skarbnik Gminy,
- Sekretarz Gminy,
- zarządzanie kryzysowe,
- stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
- gminnej jednostce organizacyjnej – oznacza to następujące jednostki:
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu,
- Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Reszlu.”
§ 2. Pozostałe zapisy pozostawia się bez zmian.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.