Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 83/2024 Burmistrza Reszla z dnia 28 czerwca 2024 roku w sprawie: zmiany Zarządzenia w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy w Reszlu i gminnych jednostkach organizacyjnych

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 83/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 28 czerwca 2024 roku

w sprawie: zmiany Zarządzenia w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy w Reszlu i gminnych jednostkach organizacyjnych

Na podstawie art. 69 ust 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1270 ze zm. ) oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz.609 ze zm.) 

zarządza się, co następuje:

§ 1.W Zarządzeniu Nr 12/2018 Burmistrza Reszla z dnia 26 stycznia 2018 roku w sprawie organizacji i zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy w Reszlu i gminnych jednostkach organizacyjnych § 1 otrzymuje brzmienie:

„§ 1. Ilekroć w niniejszym zarządzeniu jest mowa o:

  1. dziale – oznacza to wyodrębnione w strukturze organizacyjnej Urzędu Gminy w Reszlu działy:
    1. Administracyjno-Prawny,
    2. Budżetowo-Finansowy,
    3. Techniczno-Budowlany,
    4. Dział Strategii, Rozwoju, Promocji, Oświaty i Sportu”
  2. komórce organizacyjnej – oznacza to wyodrębnione w strukturze organizacyjne Urzędu Gminy w Reszlu komórki organizacyjne równorzędne działom, tj.:
    1. Urząd Stanu Cywilnego,
    2. Straż Miejska,
  3. samodzielne stanowiska – oznacza to wyodrębnione w strukturze organizacyjnej Urzędu Gminy w Reszlu jednoosobowe stanowiska pracy, tj.
    1. Skarbnik Gminy,
    2. Sekretarz Gminy,
    3. zarządzanie kryzysowe,
    4. stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych
  4. gminnej jednostce organizacyjnej – oznacza to następujące jednostki:
    1. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Reszlu,
    2. Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu,
    3. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Reszlu.”

§ 2. Pozostałe zapisy pozostawia się bez zmian.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Treść aktu