ZARZĄDZENIE Nr 126/2024 Burmistrza Reszla z dnia 11 września 2024 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na zadanie: „Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu”
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 126/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 11 września 2024 r.
w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na zadanie: „Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu”
Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) oraz w związku z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.)
powołuję
Komisję przetargową w składzie:
- Przedstawiciele Pełnomocnika Zamawiającego – Gminy Reszel:
- Krzysztof Iwanow - Przewodniczący
- Piotr Chamik - Członek
- Paulina Boroszko - Sekretarz
- Przedstawiciele Zamawiającego – Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu:
- Andrzej Adamiak - Członek
- Adam Jowsa - Członek
do przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)
Otwarcie ofert nastąpi 23 września 2024 r. o godz. 11:30.
- Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.