Wersja obowiązująca z dnia

ZARZĄDZENIE Nr 126/2024 Burmistrza Reszla z dnia 11 września 2024 r. w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na zadanie: „Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu”

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE Nr 126/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 11 września 2024 r.

w sprawie: powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania w ramach udzielenia zamówienia publicznego na zadanie: „Zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu”

Na podstawie art. 55 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) oraz w związku z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.)

powołuję

Komisję przetargową w składzie:

  1. Przedstawiciele Pełnomocnika Zamawiającego – Gminy Reszel: 
    1. Krzysztof Iwanow    - Przewodniczący    
    2. Piotr Chamik         - Członek
    3. Paulina Boroszko     - Sekretarz    
  2. Przedstawiciele Zamawiającego – Ochotniczej Straży Pożarnej w Reszlu:
    1. Andrzej Adamiak     - Członek
    2. Adam Jowsa         - Członek

do przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym bez negocjacji o wartości nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) 

Otwarcie ofert nastąpi 23 września 2024 r. o godz. 11:30.

  1. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa regulamin pracy komisji przetargowej, zgodny z Zarządzeniem Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03 lutego 2021 r. z późn. zm.
  2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Treść aktu