Zarządzenie Nr 110/2024 Burmistrza Reszla z dnia 1 sierpnia 2024 roku w sprawie: powołania Komisji do oceny stanu technicznego wyposażenia, będącego na stanie Sołectwa Tolniki Małe
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 110/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 1 sierpnia 2024 roku
w sprawie: powołania Komisji do oceny stanu technicznego wyposażenia, będącego na stanie Sołectwa Tolniki Małe
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tj. Dz. U .z 2024 r., poz. 609 ze zm.)
zarządza się, co następuje:
§ 1. W związku z wnioskiem Sołtysa Sołectwa Tolniki Małe o spisanie ze stanu wyposażenia, stanowiącego własność Gminy Reszel a będącego na stanie Sołectwa Tolniki Małe powołuje się Komisję w składzie:
- Aneta Zakrzewska – Przewodnicząca Komisji
- Andrzej Jabłonka – członek komisji
- Dariusz Alberski - członek komisji
do dokonania oceny stanu wyposażenia, ujętego we wniosku, o którym mowa wyżej, pod kątem stopnia zużycia i przydatności do dalszego użytkowania.
§ 2. Komisja zakończy pracę stosownym protokołem.
§ 3. Komisja zakończy pracę w terminie do dnia 14 sierpnia 2024 r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.