Wersja obowiązująca z dnia

Zarządzenie Nr 110/2024 Burmistrza Reszla z dnia 1 sierpnia 2024 roku w sprawie: powołania Komisji do oceny stanu technicznego wyposażenia, będącego na stanie Sołectwa Tolniki Małe

Informacje dodatkowe:

Zarządzenie Nr 110/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 1 sierpnia 2024 roku

w sprawie: powołania Komisji do oceny stanu technicznego wyposażenia, będącego na stanie Sołectwa Tolniki Małe

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tj. Dz. U .z 2024 r., poz. 609  ze zm.) 

zarządza się, co następuje:

§ 1. W związku z wnioskiem Sołtysa Sołectwa Tolniki Małe o  spisanie ze stanu wyposażenia, stanowiącego własność Gminy Reszel a będącego na stanie Sołectwa Tolniki Małe powołuje się Komisję w składzie:

  1. Aneta Zakrzewska – Przewodnicząca Komisji
  2. Andrzej Jabłonka – członek komisji
  3. Dariusz Alberski - członek komisji

do dokonania oceny stanu wyposażenia, ujętego we wniosku, o którym mowa wyżej,  pod kątem stopnia zużycia i przydatności do dalszego użytkowania.

§ 2. Komisja zakończy pracę stosownym protokołem.

§ 3. Komisja zakończy pracę w terminie do dnia 14 sierpnia 2024 r. 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

Treść aktu