Wersja obowiązująca z dnia
ZARZĄDZENIE Nr 25/2024 Burmistrza Reszla z dnia 01.03.2024 r. w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel
Informacje dodatkowe:
ZARZĄDZENIE Nr 25/2024
Burmistrza Reszla
z dnia 01.03.2024 r.
w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel
Na podstawie art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.)
powołuję
- Komisję przetargową w składzie:
- Piotr Chamik - Przewodniczący
- Urszula Sawa - Członek
- Paulina Boroszko - Członek
- Kamil Rozberg - Sekretarz
do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Reszel
Otwarcie ofert nastąpi: 13.03.2024 r., godz. 10.30.
- W pracach komisji przetargowej mogą uczestniczyć w charakterze biegłych brokerzy ubezpieczeniowi:
- Marek Ludwiczak
- Mateusz Bastkowski
- Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków komisji przetargowej określa Zarządzenie Nr 17/2021 Burmistrza Reszla z dnia 03.02.2021 r.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.